---

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
mulla on tilillä alle 300? vaikka lapsilisät tuli tänään enkä oo mitään tililtä käyttäny. oon työtön enkä saa mistään sentin senttii miehen "huipputulojen" vuoksi. joudun joka välissä kun vähän isompaa ostosta on murkkuikäsille tai pitää käydä ruokakaupassa pyytämään mieheltä rahaa, se tuntuu joskus niin nöyryyttävältä, vaikka kyllä se antaa sen rahan mutta kuitenki. me pärjätään kyllä ihan kohtuullisesti, mutta mihinkään ylimääräseen ei oo varaa... laskut pystytään hoitamaan ajallaan eli sillein ei oo hätää, eikä meillä oo lainaa mihinkään suuntaan, mikä on onni.kumpikaan meistä ei polta eikä hyppää ravintolassa tms. kaikki semmonen turha on karsittu pois... mulla on välillä tunne että oon ihan turha ja luuseri eikä kukaan kaipaa ja tarvii mua mä en kelpaa mihinkään ja luoja tietää mä oon yrittäny hakee töitä mutta kun ei. *antaa sataa vaan #¤%&#¤". varjo on auki*

ei mua kukaan muu painosta töihin ku se oma ajatus että pitäis päästä sitä eläkettäki tienaamaan... lapset on jo tosiaan murkkuikäsiä niinku tos aiemmin sanoin... eli joutaisin kyl töihin päremmin ku hyvin.ei mies painosta, mutta tiedän et olis mielissään jos pääsisin töihin, helpottais hänen tilannetta, kun kaikki menee käytännössä hänen pussista.
tunnen vaan itteni joskus niin ala-arvoiseks ja huonoks ihmisenä kun en pysty ite hoitamaan omia laskujani. mut ku mulla on ikää sen verran ettei enää näytä olevan "kuuminta hottia" työmarkkinoilla, niin on niin turha ja nöyryyttävä olo välillä että sitä on varmaan vaikee ymmärtää ...

itkettää kun ei aina jaksais miettiä että millon pitää mennä taas miehen pussille... ei se oo sillekkää mitää kivaa kun toinen aina pyytämässä et saisinko ...antaisitko vähäsen et saan hakee x:lle sen ja sen...

Alkuperäinen kirjoittaja onneton:
itkettää kun ei aina jaksais miettiä että millon pitää mennä taas miehen pussille... ei se oo sillekkää mitää kivaa kun toinen aina pyytämässä et saisinko ...antaisitko vähäsen et saan hakee x:lle sen ja sen...

Mut perhehän on yhteinen yritys..? Sä hoidat kodin, mies työt..? Toivottavasti löydät haluamasi työn, mutta varmasti olet tarpeellinen kotona. Harvalla teini-ikäisellä äiti on saattelemassa kouluun.

kiitos kaikista vastauksista, että jaksoitte lukea ja vastata asiallisesti, nyt alkaa oikeesti itkettää niin ettei nää ees näyttöö...taidan painua jo iltapesulle kun ei tästä tuu mitää taas...

Yhteistyössä