Armaan PÄÄNSÄRKY

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Donna

Vieras
Pakko purkaa tänne, en kohta jaksa, tai ihme miten oon jaksanu.

Armaalla on ollu yhtäjaksonen päänsärky jo 64 kuukautta, eli ainakin sex-elämä on kokonaan ollu veks :(

HIrmu vaikketa välillä ku itte haluu, mutta pakko vaan kestää ja hillitä ittesä ku ei mitään voi.

Ja jos kelleen oon sanonu ulkopuoliselle, niin tulee vaan kommenttia että "Eihän se mies sentään lyö" tai "Voi miestäsi, ei hällä oo helppoa olla kun kokoajan pää kipeä, koita ymmärtää" tai armas itse sanoo "Ethän sä tästä pääkivustani kärsi, mitä valitat, mullahan se kipu on eikä sulla".

Oikeesti hyvät te kaikki jotka luitte, miten mä jaksan tätä tällästä vielä??
Ammattiapuja on turha ehdottaa, armas ei suostu mihinkään sellasiin :(

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Siis mitä hittoa? Sattuuks sillä oikeesti pää vai eiks se siis vaan halua seksiä? Pystyykö se kuitenkin töissä käymään, urheilua harrastamaan jne.?

Kaikki muu elämä sujuu silti jotenkin särkylääkeannosta lisäten tosin, mut ei sex-hommelit ollenkaan mitenkään! Kuin ni?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis mitä hittoa? Sattuuks sillä oikeesti pää vai eiks se siis vaan halua seksiä? Pystyykö se kuitenkin töissä käymään, urheilua harrastamaan jne.?

Kaikki muu elämä sujuu silti jotenkin särkylääkeannosta lisäten tosin, mut ei sex-hommelit ollenkaan mitenkään! Kuin ni?

No kuulostaa vähän tekosyyltä, jos kaikki muut onnistuu paitsi seksi.
Kerro miehellesi, että seksihän lisää mielihyvähormonien tuotantoa, saattaisi jopa auttaa pääkipuihin... :P
Olet siis ollut ilman seksiä yli 5 vuotta!? Miten ihmeessä olet jatkanut, ja miten olet jaksanut miestäsi?
Itse en tuollaiseen suhteeseen jäisi.

Jos ihan kaikki muu onnistuu paitsi seksi, ja mies ei edes halua hakea ongelmaan mitään apua, niin kyllähän se kertoo jo aika paljon... estääkö se päänsärky yhdynnän lisäksi kaiken muunkin seksuaalisen/ hyvänä pitämisen? Kyllä varmaan lääkäritkin mielellään tutkis tarkemmin tuollaista sairautta!

No kuulostaa vähän tekosyyltä, jos kaikki muut onnistuu paitsi seksi.
Kerro miehellesi, että seksihän lisää mielihyvähormonien tuotantoa, saattaisi jopa auttaa pääkipuihin... :P
Olet siis ollut ilman seksiä yli 5 vuotta!? Miten ihmeessä olet jatkanut, ja miten olet jaksanut miestäsi?
Itse en tuollaiseen suhteeseen jäisi.

Oon kuulkaas kyselly kaikki mahdolliset, mutta hän suuttuu jos kyselee liikaa koska ei osaa vastata kuin että sitten kun pääkipu on poissa hän ilmoittaa asiasta kyllä ja silti raskata mua eikä voi elää ilman mua (pelkään kait siis et teksi ittelleen jotain jos jätän ja sitähän mä en kestäis) ja tätä mun odotuttamisat on kestänyt jo ton 64kuukauden verran.

Mutta siksi oon yhdes kun hänellä on kipu ja eihän kivuliasta ihmistä voi jättää ja vielpä seksittömyyden takia. Vaikka musta on tuntunu et koska mun terveys romahtaa tän takia että eletään tavalaan kulisseissa ja ulkopuoliset ei tiedä totuutta, vain sen että armaani on niin mukava ja avulias mies että voi ku ihana mies sulla <-mulle siis sanotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Jos ihan kaikki muu onnistuu paitsi seksi, ja mies ei edes halua hakea ongelmaan mitään apua, niin kyllähän se kertoo jo aika paljon... estääkö se päänsärky yhdynnän lisäksi kaiken muunkin seksuaalisen/ hyvänä pitämisen? Kyllä varmaan lääkäritkin mielellään tutkis tarkemmin tuollaista sairautta!

Joo onhan hän kuulemma yrittänyt ja sanoo että ne lääkärit ei usko että ois ollu armas ilman seksiä koko tän ajan. Eivät osaa kuulema auttaa, ovat heittäneen aina palloa toisilleen.

Mut mä en kohta jaksa, vai miten jaksaa? Ihmettäkin oon nää kaikki kuukaudet toivonut, turhaan...

Kyllä mun mielestä miehen voi jättää, jos tämä ei suostu viiteen vuoteen harrastamaan seksiä, ei suostu selvittämään asian taustoja ja syytä ja hankkimaan lääkitystä tai ei ylipäätään suostu edes keskustelemaan asiasta. Se on itsekästä ja ilkeää käytöstä toista ihmistä kohtaan, ei todellakaan mitään mukavaa tai huomaavaista.

Halaileeko mies sua? Pussaako, pitääkö sylissä ja kainalossa?

Ei, ei mitään...!! Ainoo on ne pakolliset aamu, lähtö ja iltäsuukkomuiskut huulille ja jos en niihin reagoi hän suuttuu että "ei sitte" ja lähtee ulos ovat paukkuen :(

Niin, en saa edes lohtua hältä... Arvatkaa olenko miettinyt et jos ois vara, hankkisin oman kämpän.

Jättäs ne särkylääkkeet nyt pois, särkylääkepäänsärkyhän ( http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00568 ) sillä on jos kokoajan niitä napsii. Ja jos muuten on jatkuva särky niin kyllähän se ukko ois sinne lääkäriin jotenkin raijatava.

Halaileeko mies sua? Pussaako, pitääkö sylissä ja kainalossa?

Ei, ei mitään...!! Ainoo on ne pakolliset aamu, lähtö ja iltäsuukkomuiskut huulille ja jos en niihin reagoi hän suuttuu että "ei sitte" ja lähtee ulos ovat paukkuen :(

Niin, en saa edes lohtua hältä... Arvatkaa olenko miettinyt et jos ois vara, hankkisin oman kämpän.

No ei se ongelma sitten ole päänsäryssä, vaan siinä, ettei mies ylipäätään halua läheisyyttä tai hellyyttä.
Anteeksi vaan, mutta mä en tuollaista miestä katselis. Sä olet katsellut jo aivan uskomattoman pitkään enkä oikein ymmärrä miksi. Onks teillä lapsia, oletteko naimisissa?

Tuli ihan itku kun luin...en oo saanu edes keltään lohtua kok aikana ja mun luonteellani ei pettäminen tulis kyseeseen että jos edesa jotain ihokontaktia tooiseen ihmiseen saisi.

Tuli ihan itku kun luin...en oo saanu edes keltään lohtua kok aikana ja mun luonteellani ei pettäminen tulis kyseeseen että jos edesa jotain ihokontaktia tooiseen ihmiseen saisi.

Kyllä miehesi pitäisi ottaa sun hellyyden ja seksin kaipuu huomioon ja antaa sulle sitten seksiä vaikka käsin tms, jos muuten ei pysty. :(

Ei oo lapsia, lemmikkei kyllä. Olen ikäni unelmoinut äitiydestä ja suhteemme alussa olin tulla äidiks armaalle mutta sikiö kuoli kohtuun :(
Uutta yritystä armaani lupaili sitten joksus. Hän ei siis tietäkseni ole edes ns.vetänyt kätteenkään koko pääsärkynsä aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja m:

Kyllä miehesi pitäisi ottaa sun hellyyden ja seksin kaipuu huomioon ja antaa sulle sitten seksiä vaikka käsin tms, jos muuten ei pysty. :(

Niin pitäisi.
Onko mies ennen päänsäryn alkamista ollut seksuaalisesti innokas?
Jospa hän vaan on ns. aseksuaali (googleta) ja verhoaa sen mukamas päänsärkyyn... Ei nimittäin kuulosta ollenkaan normaalilta menolta tuollainen. Masturboiko hän?

Ja sä kuulostat tosi vastuuntuntoiselta ihmiseltä, mutta tiedätkö, ei velvollisuudesta kuulu olla yhdessä toisen ihmisen kanssa. Toisen kanssa kuuluu olla yhdessä siksi, että rakastaa ja haluaa tätä ja elämä on ihanaa hänen kanssaan, ei siksi, ettei velvollisuudentuntoisena uskalla/kehtaa jättää, kun toisella on kipuja ja mitä ne kaveritkin oikein sanois.

Alkuperäinen kirjoittaja m:

Niin pitäisi.
Onko mies ennen päänsäryn alkamista ollut seksuaalisesti innokas?
Jospa hän vaan on ns. aseksuaali (googleta) ja verhoaa sen mukamas päänsärkyyn... Ei nimittäin kuulosta ollenkaan normaalilta menolta tuollainen. Masturboiko hän?

Ja sä kuulostat tosi vastuuntuntoiselta ihmiseltä, mutta tiedätkö, ei velvollisuudesta kuulu olla yhdessä toisen ihmisen kanssa. Toisen kanssa kuuluu olla yhdessä siksi, että rakastaa ja haluaa tätä ja elämä on ihanaa hänen kanssaan, ei siksi, ettei velvollisuudentuntoisena uskalla/kehtaa jättää, kun toisella on kipuja ja mitä ne kaveritkin oikein sanois.

osaanhan vastasin jo edellä

Kyllä hän oli innokas, liiankin innokas ja mä toppuuttelin alussa ettei sänkyhommia ennekuin tutustutaan ensin. AIka pian kuitenkin kihlauduttiin, kaikki näytti unelmaisen ihanalta kaikinpuolin siis ja muutettiin saman katon alle jossa onnea kesti vuoden...

Yhteistyössä