Ulkomaille, mutta minne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainahan se on mielessä, LOMA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ainahan se on mielessä, LOMA

Vieras
Ajateltiin tuoreen poikaystävän kanssa lähteä kesällä jonnekkin lomalle, lämpimään.. Mikäs ois semmonen aurinkoinen, lämmin, romanttinen ja lemmenparille sopiva paikka? Ideoita?? Ei mitään hullua turistirysää, vähän rauhallisempikin voisi olla. Niin ja suhteellisen edullinen kuitenkin..
 

Yhteistyössä