M
Matkakuumeinen
Vieras
Eli siinähän se kysymys jo tulikin. Kova ois halu lähteä Joulun tienoilla jonnekkin lämpimään ja ehkä vähän karkuun Joulun hössötyksiä
. Meitä ois 2 aikuista ja lapset 3.v ja 2.v reissuun lähdössä. Kellään hyviä ideoita/kokemuksia jostain tietystä paikasta?