Jouluksi ulkomaille, mutta minne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkakuumeinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matkakuumeinen

Vieras
Eli siinähän se kysymys jo tulikin. Kova ois halu lähteä Joulun tienoilla jonnekkin lämpimään ja ehkä vähän karkuun Joulun hössötyksiä :). Meitä ois 2 aikuista ja lapset 3.v ja 2.v reissuun lähdössä. Kellään hyviä ideoita/kokemuksia jostain tietystä paikasta?
 

Similar threads

Yhteistyössä