A
ainahan se on mielessä, LOMA
Vieras
Ajateltiin tuoreen poikaystävän kanssa lähteä kesällä jonnekkin lomalle, lämpimään.. Mikäs ois semmonen aurinkoinen, lämmin, romanttinen ja lemmenparille sopiva paikka? Ideoita?? Ei mitään hullua turistirysää, vähän rauhallisempikin voisi olla. Niin ja suhteellisen edullinen kuitenkin..