ulkoista alapäätä vihloo/viiltelee

  • Viestiketjun aloittaja xix
  • Ensimmäinen viesti
xix
Itselläni on nyt kolmen kuukauden aikana ollut satunnaista emättimensuun ja häpyhuulien vihlomista/viiltelyä. Siis tuntuu siltä, että jokin pistää ja tuikkaa. Olen huomannut että ilmenee ovulaation loppuvaiheilla.

Varsinkin kiihottuessa saattaa alkaa viiltelemään, ja silloin on niin herkkänä että tuonne alueelle ei voi koskea. Menee kuitenkin aika nopeasti ja itsestään ohi. Todella kummaa ja outua. Ei ole ikinä ennen ollut tällaista..

tulehdusarvot ym. verenkuva on ok. En omista sukupuolitauteja.

Olen ymmälläni..
 
kävelyllä
myös kerran. kävelin ja yhtäkkiä tuntui ihan kuin puukolla olisi pistetty sinne. yritä siinä sitten kävellä normaalin näkösenä. en itsekään keksinyt mistä tuo johtui. samalla siinä "piston" hetkellä tuli myös runsaasti valkovuotoa, kuten muutenkin sinä päivänä, oikein "tulvin", todella poikkeavan runsasta vuotoa.
 
xix
Alkuperäinen kirjoittaja nevöhööd:
Mistä tietää milloin on "ovulaation loppuvaihe"?

No mä ainakin tiedän sen kierrosta ja limasta.. se kun on erilaista eri aikaan, tai siis ainakin mulla :)

Niin siis juu mullakin toi vihlonta liittyy just siihen liman eritykseen. Outoa.
 
vierailija
Itse olin etsimässä samaan vaivaan vastausta ja löysin tämän threadin. Tätä on alkanut esiintymään minullakin ennen kuukautisia, etenkin kiihoittuessa. Alkoi samoihin aikoihin kuin muutkin uudet oireet menkkojen yhteydessä (ennen vaivattomat menkat aiheuttavat nykyään järkyttäviä vatsakipuja, ummetusta jne noin viikon ennen alkamistaan). Itselläni vihlonta tuntuu olevan vähän toispuoleista, ikään kuin jotain lävistettäisiin puukolla. Valkovuodon eritys on myöskin erittäin runsasta vihlonnan aikaan. Tiedä sitten, olen uskotellut itselleni sen olevan normaalia.
 
vierailija
Vanha ketju, mut tuli vastaan kun etsin tietoa.
Mulla tätä vihlontaa on kierron mukaan ennen ovulaatiota. Ei oo mikää mukavin olo. Kestää yleensä päivän kaks.

Luin että jotkut ihmiset tuntee kun munasolu irtoaa, niin voisko olla se?
 

Yhteistyössä