ulkkari velkojen maksuun lainaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolotus

Vieras
Onkohan olemassa minkäänlaista lainaa mitä voisi hakea että saa hoidettua ulosottovelat pois? Ja siis luottotietoja ei ole mutta haluaisin hoitaa nuo velat pois jotta joskus saisi tiedot takaisin.
Muistan joskus kuulleeni jostain valtion takaamasta lainasta juuri tuollaista varten, muistankohan väärin..? :)

Tällä hetkellä tuloina on vaan kotihoidontuki, (elatukset ja lapslisät).. Velkaa on n.3500? :/ Vitsit kun harmittaa että oon joskus onnistunu mokaan raha-asiat näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tällä hetkellä tuloina on vaan kotihoidontuki, (elatukset ja lapslisät).. Velkaa on n.3500? :/ Vitsit kun harmittaa että oon joskus onnistunu mokaan raha-asiat näin.

Ootko koittanut sopia ulosottoviraston (vai mikä sen virallinen nimi nyt on?) kanssa maksusuunnitelmaa?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis ihan typerä kysymys, mutta jos on joku lasku ulosotossa niin onko ihminen silloin luottotiedoton vai ei? :D :ashamed:
Kyllä on luottotiedoton.

Minä varmaan anoisin pankista lainaa, että saisi maksettua pois ulosottovelat. Saisi ne luottotiedotkin joskus takaisin..

Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis ihan typerä kysymys, mutta jos on joku lasku ulosotossa niin onko ihminen silloin luottotiedoton vai ei? :D :ashamed:
Kyllä on luottotiedoton.

Minä varmaan anoisin pankista lainaa, että saisi maksettua pois ulosottovelat. Saisi ne luottotiedotkin joskus takaisin..

No miten hyvin pankista saa jos luottotiedot menneet?

Yhteistyössä