Mä oon ehkä pikkasen eri mieltä muutamasta muustakin jutusta, mutta sanotaanko nyt näin, että tavallaan ne ymmärrän. Mamu-homo-erilainen-woke-kriittisyys on mielestäni ylivietyä, mutta sanotaanko että se on aika perusjuttua, mitä muualtakin kansan syvien rivien suusta kuulee. Peruskonservatiivisuutta, joka on loppupeleissä erittäin luonnollista.
Hänen valtamedian vastaiset jutut eivät mielestäni kestä tarkastelua. Lähteet ovat, no kaikki tietävät. Kyllä sen on täällä moni hyvin selittänyt, mutta hän on uskossaan vahva.
Mutta sitä mä en kertakaikkiaan tajua, että toivoo Venäjän voittoa. Ja sitä, että vertaa USA:han. USA on ollut länsimaisen maailman johtoasemassa viimeistään toisesta maailmansodasta lähtien. Hirmutekoja ovat heidänkin sotilaat tehneet. Ja sitten he tekevät elokuvia näistä omista hirmuteoistaan. Eli eivät niitä peittele.
Venäjällä taas miljoonia omia ja vieraita murhannut despootti on kansallissankari. Ja uusi Stalin nyt sitten ollut johdossa 20 vuotta. Jos on isänmaallinen, miten voi moisen maan mellastusta tukea? Ja etenkin, eikö tosiaan näe vaaraa, että tännekkin tulisivat. Se on käsittämätöntä.
Ylivietyä on se, että pidetään jollain tapaa normaalina epänormaaleja tieteen vastaisia asioita.
Mielestäni on ylivietyä, että meillä on tilanne, jossa sukupuolta voi vaihtaa vuoden välein, ja, että sukupuolen voi vaihtaa omalla ilmoituksella. Ja se, että vihreät haluavat nämä samat oikeudet myös nuorille.
En tiedä kuinka paljon olet asiaa tutkinut ja millä perusteella joku voi pitää asiaa normaalina. Itse olen seurannut eri lähteistä näitä sukupuolisirkuksen tapahtumia useissa maissa.
Sinun olisi hyvä tutustua tähän ja jutellaan sitten lisää muun muassa tästä sukupuolisirkuswoketuksesta:
(laitan taas linkin mistä et pidä)
Olen tutkinut jonkin verran tätä massiivista ilmiötä myös ravinnon merkityksen kautta (hormonaalinen epäbalanssi), koska mielestäni on todella outoa, että meillä on yhtäkkiä massoittain ihmisiä jotka kokevat olevansa jotakin muuta sukupuolta kuin biologisesti ovat. Vaikutteita on monia, myös some. Mutta mikään pitkään tukahdutettuna ollut homojen joukkoulostautuminen kaapeista tämä ei ole. Siitä nyt voidaan olla ihan varmoja.
Laitetaan samaan syssyyn vähän Puupalloa, hän kertoo tässä miten tämä pieni ja vaaraton woke livahti kouluihimme ja jopa lastemme oppikirjoihin:
Itse en ole konservatiivinen juuri ollenkaan ja lisäksi olen bi-seksuaali. Puolustan kuitenkin konservatiivisia arvoja, koska koen tässä maailman tilanteessa nuo arvot tärkeämpinä kuin koskaan. Maailma on mielestäni seonnut eivätkä ihmiset kyseenalaista enää oikeastaan mitään epänormaalia. Eikö olekin outoa?
Mamutuksesta sen verran, että vastustan haitallista maahanmuuttoa. Ruotsi on ihan hyvä esimerkki siitä mitä me emme Suomeen halua. Ei meidän tieten tahtoen kannata tehdä samoja virheitä - jo nyt monet suomalaiset ovat tulleet murhatuksi ja raiskatuksi. Tähän väliin sopii hyvin Seban video:
Emme myöskään halua, että meidän kulttuuri muuttuu vahvempien kulttuurien myötä, kuten meille on valitettavasti jo päässyt käymään uus-nuorisokulttuurin myötä. Suomessa on nykyään nuorisorikollisjengit.
Voisin luennoida tästä pitkän kaavan mukaan, mutta nyt täytyy pestä hampaat.
Olen reissannut lapsuuteni ja nuoruuteni ulkomailla, jossa vieraat kulttuurit tulivat hyvin tutuksi. Minulla on paljon ulkomaalaisia ystäviä, ja olin vuosia yhdessä ulkomaalaisen miehen kanssa. Minulla on perspektiiviä kulttuurien välisistä eroista. Rakastan erilaisia kulttuureja, itse asiassa niin paljon, että haluan säilyttää jokaisen kulttuurin.
Jokainen kulttuuri on uniikki ja tärkeä etenkin sen oman kulttuurin ihmisille. Ihmiset tarvitsevat paikan jota kutsua kodiksi ja kulttuurin mitä kutsua omaksi - kanssakäydä omien ihmisten kanssa, ihmisten, joiden kanssa kokee olevansa kotoisasti turvassa omiensa parissa. Oman kulttuurin ihmiset ymmärtävät sinua ja osaavat toimia kanssasi tavalla miten muiden kulttuurien ihmiset eivät. Jos muutat toiseen kulttuuriin niin sinun on opittava toimimaan sen kulttuurin mukaan ja kyseisen maan lakien mukaan, muuten et pärjää - tämän opin jo hyvin nuorena. Tähän oppiin täytyy löytyä oma halu, mitkään maailman rahat tai avut eivät auta muutoksessa jos oma tahto puuttuu.
Jos itse et halua toimia tietyssä kulttuurissa sille kulttuurille sopivasti niin älä muuta sellaiseen kulttuuriin. Etsi muualta sopivampi kulttuuri minkä koet enemmän omaksesi.
Valtamedian kritisointini kestää loistavasti päivänvaloa ja olen luennoinut siitä melkolailla täällä palstalla. Sinun kohdalla ongelma saattaa olla siinä, että sinä et löydä valtamediasta kritisoitavaa? Suuri osa kyllä löytää.
Lähteet eivät ole siis sinun mieleesi? En tiedä oletko jäänyt paitsi valtamedian linkeistäni joita olen laittanut tai Kokoomuksen linkeistä. Olen äänestänyt vuosia Kokoomusta (nuivaa puolta) EU-kriittisyydestäni huolimatta, ja tunnen ihan henkilökohtaisesti väkeä Kokoomuksen riveistä. Valitettavasti tänä vuonna Kokoomus ei tule saamaan ääntäni vaan olen aikeissa äänestää pienpuoluetta. Suomeen tarvitaan muutosta, suurpuolueet eivät saa sitä aikaan. Tarvitsemme oikean opposition. Ja Persut tarvitsevat rohkeutta ja lisää tukea EU:n kritisointiin.
En ole ikinä missään sanonut että toivon Venäjän voittoa, en tiedä mistä tuollaisia keksit. Ehkäpä tämä on joku suomalaisten sohvaperunasotijoiden uusi keino yrittää harhauttaa?
Minä olen eri linjoilla ulko- ja turvallisuuspoliittisista linjoista sinun kanssasi, olen Suomen puolella. En Venäjän, enkä Ukrainan enkä USA:n.
Minulle on ihan sama miten asia ratkeaa Ukrainassa, kunhan se ratkeisi nopeasti ja niin, että Itä-Ukrainan pommitukset ja itä-ukrainalaisten ihmisten murhaaminen lopetetaan - ylipäätään tuo järjetön murhaaminen on saatava loppumaan!
Nykyasetelma on se, että me mahdollistamme ukrainalaisparkojen kuolemaa - koen pahaa oloa heidän ja heidän perheidensä vuoksi. Kuolemien määrä on massiivista. Vielä monet lapset jäävät ilman isää, äidit ilman poikiaan ja vaimot ilman miehiään.
Ukrainalaiset olisivat todellakin voineet hoitaa asiansa paremmin. Heidän ei olisi pitänyt alkaa Usan vasallimaaksi, kuten meillekin on käynyt.
Se, tekeekö Suomi hölmöjä virheitä (lisää) tulisi tarkastella. Helpotetaan hiukan aamukiireiden vuoksi ja laitetaan linkkiä:
En oikein ymmärrä mistä tällainen tapa on yleensä peräisin että ihmiseltä itseltään ei kysytä mitään, mutta silti tietävänä kirjoitetaan hänestä mitä sattuu. Me ei tunneta toisiamme, mutta olet lukenut viestejäni ja myös kysynyt mielipiteitäni. Sinun pitäisi tietää jo paremmin. Olen vastannut sinulle suoraan näihin samoihin kysymyksiin aiemminkin. Tässä haiskahtaa sinulta tarkoituksenmukainen harhaanjohtaminen, sheimaaminen ja leimaaminen. Kannattaa miettiä onko kovin hedelmällinen tapa. Tuollainen vie sinulta ihan turhaa aikaa koska sinun kannalta pahimmassa tapauksessa huomaan viestisi ja tulen korjaamaan virheesi.