V
vierailija
Vieras
Suomi puolustaa oman alueen syvyydessä.joo toki yrittää voi mutta hyökkäys tulee tyrehtymään rajalle
Jos hyökkäys halutaan pysäyttää rajalle, niin se tarkoittaisi sitä, että pitäisi hyökätä Venäjälle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomi puolustaa oman alueen syvyydessä.joo toki yrittää voi mutta hyökkäys tulee tyrehtymään rajalle
ei ole kiellettyä olla väärässäEn näe asiaa ihan noin yksinkertaisena.
Ei sinne Natoon noin vain mennä, vaikka sisään piti päästä heittämällä. Ei voida varmuudella sanoa liittyykö Suomi täysmääräiseksi Naton jäseneksi vai ei. Jos ei niin emme saa Natosta suojaa, mutta tarjoamme kuitenkin Usalle alustan hillua. Ja, vaikka meidät otettaisi Naton täysjäseneksi niin satavarmasti emme apua saa tarpeen tullen siltikään ja olemme kuitenkin edelleen vain alusta jota voi käyttää hyväksi. Kuten Ukraina nyt.
En pidä luentoa asiasta, koska asiasta voisi kirjoittaa kirjan. Lisäksi tiedän, että mielipiteemme eroavat joten ehkä väittely on turha.
Olen tuonut esiin mitä mieltä asioista olen ja ne käännetään niin että olen Venäjän puolella. Totuus on kuitenkin se, että olen nimenomaan Suomen puolella ja eri mieltä joidenkin kanssa siitä miten Suomessa saadaan pidettyä rauhaa yllä.
Erikoista.Yksinkertaistettuna niin, että pidän pääosin sinun lähteitä yhtä luotettavina kuin MV-lehteä ja Bäckmania. Olen molempia tahoja kyllä seurannut ihan tarpeeksi ja tullut siihen tulokseen, että niiden arvo on nolla. Tai negatiivinen.
Jos mä valitsen jonkun yrituksen, jonka kanssa teen yhteistyötä, niin se pitää täytää kaikki kriteerit. Sama tietyssä mielessä koskee mediaa.
No joskus kriteerit voivat olla liian korkeat ja tarjolla ei ole mitään. Sitten pitäö luottaa parhaaseen mahdolliseen tietoon.
Ja miljoonannen kerran voin todeta, että en suhtaudu kritiikittömästi esim. Yleen ja Hesariin. Enkä USA:han. Mutta kaikki nämä tahot ovat aivan eri tasolla kuin verrokit.
Mutta nyt täytyy mennä kasvattamaan bruttokansantuotetta kun satamatkin aukesivat.
valtamedia ei ole riittävällä tasolla vallan vahtikoira
En näe asiaa ihan noin yksinkertaisena.
Ei sinne Natoon noin vain mennä, vaikka sisään piti päästä heittämällä. Ei voida varmuudella sanoa liittyykö Suomi täysmääräiseksi Naton jäseneksi vai ei. Jos ei niin emme saa Natosta suojaa, mutta tarjoamme kuitenkin Usalle alustan hillua. Ja, vaikka meidät otettaisi Naton täysjäseneksi niin satavarmasti emme apua saa tarpeen tullen siltikään ja olemme kuitenkin edelleen vain alusta jota voi käyttää hyväksi. Kuten Ukraina nyt.
En pidä luentoa asiasta, koska asiasta voisi kirjoittaa kirjan. Lisäksi tiedän, että mielipiteemme eroavat joten ehkä väittely on turha.
Olen tuonut esiin mitä mieltä asioista olen ja ne käännetään niin että olen Venäjän puolella. Totuus on kuitenkin se, että olen nimenomaan Suomen puolella ja eri mieltä joidenkin kanssa siitä miten Suomessa saadaan pidettyä rauhaa yllä.
Se olisikin hyvä. Kokoomus on avoimena perse pystyssä Bryssälle ja Ellu lupas tuhansia lasteja lisää mamuja Suomeen. Saataisi entistäkin irvokkaammat orjatyömarkkinat. Kokoomusta ei myöskään kiinnosta kotimainen ruoantuotanto, ilmeisesti ruokariippuvuittakin haetaan?tämä kohta korjaantuu kun maahan saadaan porvarihallitus
maatalous on jo kymmeniä vuosia ollut täysin riippuvainen kansainvälisestä kaupastaSe olisikin hyvä. Kokoomus on avoimena perse pystyssä Bryssälle ja Ellu lupas tuhansia lasteja lisää mamuja Suomeen. Saataisi entistäkin irvokkaammat orjatyömarkkinat. Kokoomusta ei myöskään kiinnosta kotimainen ruoantuotanto, ilmeisesti ruokariippuvuittakin haetaan?
Harmi vain, että nuo kaikki ovat valtamediankin agendalla.
Lannotteita saadaan Kuopion kupeesta, traktoreita Jyväskylästä ja Neste osaa tehdä dieseliä kotimaisesta jätteestä.maatalous on jo kymmeniä vuosia ollut täysin riippuvainen kansainvälisestä kaupasta
lannoitteet, koneet ja polttoaineet on kaikki tuontitavaraa
määrät on niin pieniä että ei ne riitä mihinkäänLannotteita saadaan Kuopion kupeesta, traktoreita Jyväskylästä ja Neste osaa tehdä dieseliä kotimaisesta jätteestä.
Paska ei Suomesta lopu ja raktoreita ei tartte joka vuosi uusia.määrät on niin pieniä että ei ne riitä mihinkään
rattorit ehkä kasataan Suomessa mutta osat on pitkälti tuontitavaraa
määrät on niin pieniä että ei ne riitä mihinkään
rattorit ehkä kasataan Suomessa mutta osat on pitkälti tuontitavaraa
Tästä olen kyllä eri mieltä. MV-lehti ei ollut yleisesti ottaen ja absoluuttisesti valemedia. Varmaan 80-prosenttia sen kaikísta julkaisuista oli suoraan kopioitu valtamediasta! Sitten niihin oli lisätty joku vitsikuva tai somekommentti tyyliin katsokaa nyt tätäkin tai Onko tässä mitään järkeä? Miksi vasemmisto haluaa tuhota Suomen?. Sekö niistä valtamedian uutisista teki valeuutisia?Mutta jos et pysty tunnustumaan, että MV-lehti oli valemedia kuten on sen seuraaja UMV-lehti, niin sitten keskustelu on hedelmätöntä.
80-luku oli Suomen parasta aikaa: valtio velaton ja kaikilla halukkailla oli töitä.Olis kyllä kiva tietää, että millaista omavaraisuuden tasoa havitellaan. Ja millä elintason tippumisen hinnalla.
Luulen, että paluu edes 80-luvun tason omavaraisuuteen olisi aika hintavaa. Jäisi nämä vihreän siirtymän hintalaput toiseksi kirkkaasti.
Realistisempaa olisi tietenkin se, että isompi osa kaikesta tehtäisiin lähempänä: EU lähinnä. Venäjään ja Kiinaan ei ole luottaminen.
Näkisin, että tästä asiasta päättää Turkki, et sinä. Turkki on Naton toiseksi suurin resurssi.Yhden asian voin sinulle vannoa: Suomi on Natossa vuoden 2023 aikana.
Toki Putkonen/Bäckman (eivät taida olla enää kavereita) voivat liittymisen jälkeenkin väittää toista.
Minkä sinä näkisit Suomen kannalta parhaana ratkaisuna Ukrainan tilanteeseen. Ja älä sano "rauha", vaan millainen rauha?
Itse näen, että kyse ei ole Ukrainan tilanteesta vaan Venäjän tilanteesta. Ja paras ratkaisu Suomelle, lännelle ja kenties loppujen lopuksi Venäjän kansalle olisi se, että ainakin Putinista päästäisiin eroon. Ja sitten uusi yritys siellä rakentaa jotain uutta, omannäköistä kuviota, joka ei olisi niin suuri uhka muulle maailmalle.
Minun näkemyksen mukaan Venäjä ja sen erinäiset muodot on ollut suurin uhka maailmanrauhalle viimeistään vuodesta 40-luvun lopulta kun saivat kopioversion ydinpommista aikaan. Olet varmaan tästä taas eri mieltä. Eli kaipaatko tätä kylmän sodan mukavaa kaksinapaista maailmaa?
Ei me voida alkaa riippuvaiseksi ruasta, se nyt on melko selvä asia.maatalous on jo kymmeniä vuosia ollut täysin riippuvainen kansainvälisestä kaupasta
lannoitteet, koneet ja polttoaineet on kaikki tuontitavaraa
Kyllä Putinista joskus aika jättää.Yhden asian voin sinulle vannoa: Suomi on Natossa vuoden 2023 aikana.
Toki Putkonen/Bäckman (eivät taida olla enää kavereita) voivat liittymisen jälkeenkin väittää toista.
Minkä sinä näkisit Suomen kannalta parhaana ratkaisuna Ukrainan tilanteeseen. Ja älä sano "rauha", vaan millainen rauha?
Itse näen, että kyse ei ole Ukrainan tilanteesta vaan Venäjän tilanteesta. Ja paras ratkaisu Suomelle, lännelle ja kenties loppujen lopuksi Venäjän kansalle olisi se, että ainakin Putinista päästäisiin eroon. Ja sitten uusi yritys siellä rakentaa jotain uutta, omannäköistä kuviota, joka ei olisi niin suuri uhka muulle maailmalle.
Minun näkemyksen mukaan Venäjä ja sen erinäiset muodot on ollut suurin uhka maailmanrauhalle viimeistään vuodesta 40-luvun lopulta kun saivat kopioversion ydinpommista aikaan. Olet varmaan tästä taas eri mieltä. Eli kaipaatko tätä kylmän sodan mukavaa kaksinapaista maailmaa?
Mitä Sohvi on kirjoittanut?Kyllä Putinista joskus aika jättää.
En jaksa enää lukea Lispetin kilometrien pituisia ritirampsuja..
Saas nähdä miten Euroviisuedustaja Käärijän suosiolle käy Sofi Oksasen kirjoituksen jälkeen.
Luulisi pakotteiden koskevan myös nettikirjoituksia. Tyhmyydestä sakoitetaan.
Mikä auktoriteetti Sofi on? Entä jos Kääriä vastaan tämän kaltaisella jutulla?Kyllä Putinista joskus aika jättää.
En jaksa enää lukea Lispetin kilometrien pituisia ritirampsuja..
Saas nähdä miten Euroviisuedustaja Käärijän suosiolle käy Sofi Oksasen kirjoituksen jälkeen.
Luulisi pakotteiden koskevan myös nettikirjoituksia. Tyhmyydestä sakoitetaan.
Sulle nyt kaikki on vihaa ja vaIetta mikä ei mahdu sun kuplan sisään.En viitsi lainata pitkiä viestejä, mutta viestissä #88 on paljon asiaa. Tässä lainauksia eräästä kuvauksesta koskien MV-lehteä. Vastaa omaa näkemystäni kyseisestä aviisista. '
"MV (tai Mitä Vittua??!!)-lehti on siis Ilja Janitskin-nimisen miehen propagandistinen viha- ja törkysivustoksi luokiteltu julkaisu, joka julkaisee muualta varastettuja ja tekaistuja juttuja. Lehdellä ei ole virallista päätoimittajaa, eikä julkaisujen kirjoittajia mainita. Ilja Janitskin sanoo lehden olevan "rehellinen ja puolueeton" ja julkaisevan juttuja, joista valtamedia vaikenee. Janitskin itse on tuomittu useista väkivaltarikoksista."
"Oma mielipiteeni on se, että Ilja Janitskin on yksinäinen hullu, joka on sattunut keksimään näppärän rahantekokoneen. Epäilen myös hänen mielenterveyttään nähtyäni tuon haastattelun sekä muutamia juttuja FB:ssä. Olen aivan helvetin peloissani tämän lehden vaikutuksista. Ihmiset vakuuttelevat, että kyseessä on vain enemmän ja vähemmän huumorijulkaisu joka vähitellen unohtuu ja putoaa marginaaliin, mutta ainakin minun Facebook-feedissäni jaetaan mitä järjettömimpiä juttuja ja niihin uskotaan. Siitä puhutaan myös vaihtoehtona valtamedialle (itse en näe miten jokin joka ei ole mediaa, voi olla vaihtoehto medialle). Ihmisten pinna on muutenkin kireällä. Jokainen tilanne, kun joku persu-Jaakko-25-vee joka ei tykkää loisista, lukee MV-lehdestä miten somalit saavat kultapaikat hampaisiin autot vaatteet iphonet, on kännissä ja hakkaa kavereidensa kanssa mustan miehen, on aivan vitusti liikaa. Enkä halua edes tietää kuinka monta tuollaista tilannetta MV on jo aiheuttanut ja aiheuttaa."
Kyllä mä sanoisin, että kyseessä oli Suomessa laajimmin seurattu ainakin osittain viha-valesivustoksi luokiteltava alusta.