Ukkomies

  • Viestiketjun aloittaja Marilyn
  • Ensimmäinen viesti
Marilyn
vastaus Sivulliselle..
hmm on imartelevaa Sivullinen lukea että olet seurannut viestejämme vuosia
toivottavasti emme tuota pettymystä vastaisuudessakaan... kärsivällisyyttä ...
lomailemme nyt ... tapaamisiin

ps. Ukkomies, varmaan erotit meistä OIKEAN Marilynin, eikö ;)) maltan tuskin odottaa että pääsen hyväilemään ruskeaksi paahtunutta ihoasi...
 
Marilyn
Hei, mukava kuulla Sinusta.
Niin, miksipä ei ;) ...joskus
Kesä oli kuuma, ihana, toivottavasti nautiskelit kesästä.
Näytät varmaan hyvältä kesän jälkeen, rennolta, ruskettuneelta ja seksikkäältä ;)) t. Marilyn
 
Marilynille Ukkomies
Kesäni on ollut kuumin vuosikausiin ! Nautin ja nautiskelen.
Vaaleana, punertavapartaisena rajoitin ruskettumista. Olen kyllä ihan kondiksessa, joka suhteessa..ole huoletta.
Syksy on tulossa. Joko sytyttelet kynttilöitä makuuhuoneeseesi tunnelmaa tuomaan ? Haluaisitko tehdä jotain iltojesi iloksi ?
t. Ukkomies
 
Marilyn
Tummanpunaiset kynttilät ovat palaneet ikkunallani jo pitkään... Takkatuli luo varjoja huoneeseen ... lisään puita ja kuuntelen ... pujahdan satiiniyöpaidassani lämpöisen untuvapeiton alle ...
 
Ukkomies
Taisit olla Marilyn kärsimätön ja käydä vieraissa!? :)) Aarne sai antaa sinulle kyytiä ja kynttilän liekit lepattivat huoneessasi hetken hillittömästi. Malta vielä ja odota onneasi...se kannattaa.
 
Marylee
Alkuperäinen kirjoittaja Ukkomies:
Taisit olla Marilyn kärsimätön ja käydä vieraissa!? :)) Aarne sai antaa sinulle kyytiä ja kynttilän liekit lepattivat huoneessasi hetken hillittömästi. Malta vielä ja odota onneasi...se kannattaa.
Korjaan erehdyksesi, ukkomies!!
Ei ollut Marilyn Aarnen käsittelyssä vaan minä Marylee. Olikin ihanaaa....;))taitava mies, tuo Aarne. Oikea aarre...;)
Haluaisin joskus taas uudestaan...hhhmmm...;)
 
Ukkomies
Ok. Nimimerkkien, tosin yhden, takana täällä olen minäkin.

Vaikka voisin olla takanasi... liu´uttaa
kättäni pitkin lantiosi kaarta..suudella hellästi paljasta selkääsi...
 
Marilyn1
Odotin sinua, kaipasin ja kuumenin, rintani pingottuivat hyväilyjesi muistosta, siitä miten puristelit rintojani, suutelit nännejäni. Tartuit vyötärööni vyötärööni ja nostit minut ylös suudellen sileää kuumaa vakoani. Pyöritin tuoksuvaa, kosteaa vakoani kasvojasi vasten ja parransängesi raapi reisiäni, tiedät että nautin siitä ;) kielesi teki minulle ah niin hyvää..... mmm. Nautinto ravisteli vartaloani, olet taitava, taitavin ;)) Tuskin maltoin odottaa että pääsen ottamaan kalusi käsittelyyni, halusin nuolla sinut taivaisiin.... maistut ihanalta ...
Muistan miten kirjoitit kaivanneesi minua :) Olet ajatuksissani ollut useinkin ja mietin mihin elämä on sinua kuljettanut. En unohda sinua ;)
Se oli ihanaa aikaa... kanssasi... mutta joskus tiet löytävät päänsä... kun luin ketjua jälleen kerran odottaen viestiäsi huomasin
sinun löytäneen nautintosi jo muualta =) en ole koskaan kilpaillut miehistä ;) tiedät että minun ei tarvitse.
Toivotan sinulle nautinnollista Joulun aikaa ja jätän sinulle hyvästit Rakkaani t. Marilyn
 
Marilyn1
Suhtauduit hienosti. Olet aina yhtä fiksu ja miellyttävä.
Jäi askarruttamaan se, kun luin viestejä taaksepäin että kuka on Aarne? Kuulin nimen ensimmäistä kertaa! Joku mielikuvituksesi tuoteko, vai luuletko minua joksikin toiseksi?
Ja miksi sanot "odota onneasi, se kannattaa". Sinuako.... jotakin muuta? Puhut arvoituksia.... osaatko vastata niihin rakkaani;) t. Marilyn
ps. Kohta on taas itsenäisyyspäivä, seisotko vartiossa jälleen?
 
Marylee
Lueppas Marilyn viestit tarkemmin!!
Minä taidan tulla ja viedä sinun ukkomiehesi, johan sanoit hyvästit hänelle.

Ukkomiehelle rattoisaa viikonloppua.....;))
toivottaa varattu nainen;)
 
ajattelinvaan
Alkuperäinen kirjoittaja Marylee:
Lueppas Marilyn viestit tarkemmin!!
Minä taidan tulla ja viedä sinun ukkomiehesi, johan sanoit hyvästit hänelle.

Ukkomiehelle rattoisaa viikonloppua.....;))
toivottaa varattu nainen;)
Aarne kiikarissa vai.. ?
Typerys on tuo mies!
 
peenis
Alkuperäinen kirjoittaja Marylee:
Lueppas Marilyn viestit tarkemmin!!
Minä taidan tulla ja viedä sinun ukkomiehesi, johan sanoit hyvästit hänelle.

Ukkomiehelle rattoisaa viikonloppua.....;))
toivottaa varattu nainen;)
Älä nyt, Marylee, kaikkia ukkomiehiä vie!! :)
Rattoisaa, ja hauskaa, erotiikan täyttämää viikonloppua sinullekin! ;)
 
Tiedoksi
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn1:
Suhtauduit hienosti. Olet aina yhtä fiksu ja miellyttävä.
Jäi askarruttamaan se, kun luin viestejä taaksepäin että kuka on Aarne? Kuulin nimen ensimmäistä kertaa! Joku mielikuvituksesi tuoteko, vai luuletko minua joksikin toiseksi?
Ja miksi sanot "odota onneasi, se kannattaa". Sinuako.... jotakin muuta? Puhut arvoituksia.... osaatko vastata niihin rakkaani;) t. Marilyn
ps. Kohta on taas itsenäisyyspäivä, seisotko vartiossa jälleen?
Aarne on meijän ikioma JJ . On käyttänyt suurinpiirtein kaikki miesten nimet jo läpi, muistaako niitä itsekään ? :D:D
 
Pukki100
Marilyn minkäs teit,, Oon lukenut sun kirjoituksia ja moneen kertaan ja saat aina seisokin aikaiseks Kuvittelen sun käsittelyä ja oisin mieluusti ukkomiehen paikalla. Älä anna tuon munahaukan pelotella sua pois olethan rotunainen. Marilyyyyyyn tuu takaisin pliiiiiiiis toivoo pukki
 

Yhteistyössä