Ukkomies

  • Viestiketjun aloittaja Marilyn
  • Ensimmäinen viesti
Ukkomies
Siitä onkin aikaa... Kesä on kulunut.
Ihosi lienee saanut kauniin rusketuksen ?
Mielikuvissani olen nähnyt sinun kävelevän vastaan upeana ilmestyksenä puistotiellä. Kiirehtivät askeleet vielä ennenkuin lämmin, kiihkeä suudelmasi tavoittaa huuleni. Puristan sinua voimakkaasti ja tunnen sinut pehmeänä itseäni vasten. Kuljemme yhdessä joenrantaan , kerrot innostuneesti jostakin.. En kuule, enkä saa silmiäni irti sinusta.
Molemmat tiedämme, että pian varjoisan puun alla...
 
Marilyn Ukkomiehelle
Auringon hyväillessä ihoani ajattelin sinua kuumina kesäisinä päivinä.... rajaton rusketukseni syveni ja
ihoni hehkuu kuumana kun kävelen sinua vastaan.
Olen kaivannut voimakkaita käsivarsiasi, huuliasi
sitä miten sivelet ihoani saaden minut värähtämään
halusta. Kuljemme pehmeän nurmikon poikki, johdatat minut suojaisaan paikkaan puun alle... viileät kätesi sivelevät selkääni, lasket rintaliivieni olkaimet niin että pyöreät rintani
vapautuvat ja tartut halukkaasti rintoihini... kielesi hyväilee nännejäni ja puraiset niin että tunnen nautinnollisen kivun tunteen. kätesi jatkaa seikkailuaan ja nostat hameeni ylös
samalla kun istun syliisi sinua vasten painuen...
 
jumpperikauppias
oiskohan ukkomies lähteny hoitamaan kumppaniaan, kerta ukkomies on??? ehkä marilyn sun kannattas tehä sama temppu.. tuu vaikka tänne oulun yöhön niin eiköhän me ainaki muutama sun fantasia voida toteuttaa.. on niitä ukkomiehiä täälläkin...
 
Ukkomies Marilynille
Aikaa on kulunut edellisestä , enkä tunnista tuoksuasi.
Tulen taaksesi hitain askelin. Olen aivan liki ja näen
rintasi kohoilevan jännittyneesti.
Siirrän hiuksiasi ja paljastan kauniisti kaartuvan olkapääsi.
Suutelen sitä hellästi. Huuleni kulkevat niskaasi ja sieraimeni
suurenevat nuuhkiessani nyt jo tutummalta tuntuvaa naisen
lämpöä...
 
Marilyn Ukkomiehelle
Tunnen läheisyytesi ennenkuin näen sinut. Kätesi kosketus saa ihoni sähköiseksi, huulesi hakeutuvat ihollani etsivästi, tapaillen ja tunnen kaipuusi, siitä on niin kauan.
Sanot että haluat vain kainalooni, hetkeksi ehkä yöksi...
riisuudun hitaasti, leninki solahtaa päältäni ja jää matolle silkkisenä ryöppynä. vapautan rintani liiveistä ja sivelen niitä nautinnollisesti, nännit ovat vadelman punaiset ja kovat. Seuraat katseellaasi ja näen miten kärsimätön olet, vedät minut luoksesi ja tartut stringien naruihin, repäiset ne yltäni ja vedät minut luoksesi vaativalla otteella.
olet merkillinen sekoitus hellyyttä, kaipausta ja mieletöntä halua...
 
Marilyn Ukkomiehelle
Jos harmillisen kaukana on hmmmm mikähän olis rajana
esim Sotkamo :) niin oletko ylempänä vai alempana ...

et muuten vastaillut viestiinä nro 2 jätit siis ah niin odottavaan kiihtyneeseen tilaan minut.

t.M
 
poika
Ukkomies ei ole paikalla nyt, mutta kelpaako poika ?

tierdät kyllä missä olen

...mutta tyst ny...

onko kyseessö sama Marilyn, josta Juice Leskinen laulaa ?

no jos näin on, niin welcome back
 
Ukkomies Marilynille
Suomineidon syli on paikka, jossa viihdyn.

Vastaustani valitan. Sehän oli kuin Coitus Int.
t. Ukkomies

Ps. Muitakin ukkomiehiä on kirjoittelemssa. Tunnistat minut
kyllä.
 

Yhteistyössä