Ko menin haravoimaan. Ensinnäki, ko on niin kylmä (-0 ) enkä ollu kuulema asianmukasesti pukenu. Oli mulla toppahousut, villasukat, kumpparit, kevyt toppatakki, kaulahuiviki, pipo ja hanskat. :xmas: Ja niitten allaki pitkät kalsarit ja pitkähihanen ja villapaita. :|
Toisekseen ko minut on määrätty lepoon vaavin takia. Ja mie sielä vaan pihalla heilumassa haravan kans. Mutko mulla oli tylsää... :ashamed:
Mut kai se ihan aiheesta suuttu, ko nyt on nivuset tulessa, häpyluuta pakottaa ja jumittaa koko alakroppa. Että ei muutako panadolia nassuun vaan ja nurkkaan häpeämmään... |O
Toisekseen ko minut on määrätty lepoon vaavin takia. Ja mie sielä vaan pihalla heilumassa haravan kans. Mutko mulla oli tylsää... :ashamed:
Mut kai se ihan aiheesta suuttu, ko nyt on nivuset tulessa, häpyluuta pakottaa ja jumittaa koko alakroppa. Että ei muutako panadolia nassuun vaan ja nurkkaan häpeämmään... |O