Ukko suuttu mulle

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ko menin haravoimaan. Ensinnäki, ko on niin kylmä (-0 ) enkä ollu kuulema asianmukasesti pukenu. Oli mulla toppahousut, villasukat, kumpparit, kevyt toppatakki, kaulahuiviki, pipo ja hanskat. :xmas: Ja niitten allaki pitkät kalsarit ja pitkähihanen ja villapaita. :|

Toisekseen ko minut on määrätty lepoon vaavin takia. Ja mie sielä vaan pihalla heilumassa haravan kans. Mutko mulla oli tylsää... :ashamed:

Mut kai se ihan aiheesta suuttu, ko nyt on nivuset tulessa, häpyluuta pakottaa ja jumittaa koko alakroppa. Että ei muutako panadolia nassuun vaan ja nurkkaan häpeämmään... |O

Siun pitää sitten kai alkaa leipomaan pakkaseen, tai keksiä jotain muuta kevyttä kenttähommaa :xmas: Itse olen molempien raskauksien aikana muuttanut isompaan asuntoon, ja aina on tullut huutia mm liiasta kantelusta ja katossa roikkumisesta (verhot).

Minkäs teet kun ei osaa olla paikoillaan ja näpertely on minulle kauhistus.

Huilailet nyt ko on määrätty! Ukkeli otti aiheesta kuontaloonsa ;)
Muuten kuis mites, miulta on tainnu mennä nyt ihan ohitte, mihinkä se miekkonen siut vei sillon ko ylläripyllärinä käski siuta pakkaileen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko tulla vain tähän ketjuun sanomaan sinulle ap, että olen niin onnellinen perheesi tulevasta vauvasta :hug: :heart:

Kiitos :flower:

mutta älä nyt riskeeraa mitään!! =)

Yritän olla kiltisti :D Vaikka se välillä vaikeaa onki... :snotty:

Yhteistyössä