ukko sai lähetteen mielenterv polille, minunkin mentävä mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei mua mikään miehen sairaudessa huvita, vaikka pitää koittaakin huumoria kaikesta repiä kun on menny jo pitkään päin peetä.
tilanteessa minua huvittaa lähinnä mielikuva minusta itestäni siellä vastaanotolla, vaikea selittää kun ette mua tunne joten joten en edes yritä :)
mutta menen sit kuitenkin mukaan, ehkäpä se auttaa tilannetta....

Joo,kaikelle kannattaa kokeilla nauraa, helpottaa elämää..:D
Se on varmaan se yks kerta kun siel joudut käymään ja saattaahan ne sullekkin tarjota keskusteluapua miehes tilanteen takia...

Voi olla vaan, että ehdottavat sinua saattajaksi, jos mies on niin väsynyt, ettei jaksa itse sinne mennä. Itse olen käynyt siellä saattajan kanssa ja se ainakin varmisti, että sain mentyä hoitoon.

koska asioilla,tässä tapauksessa masennuksen syyllä,on monta eri puolta haluavat he puhua myös sun kanssa.
ja koska miehesi on masentunut eli sairas he puhuttavat myös ns. terveitä osapuolia.
näin oli ainakin kun isäni masentui pahasti ja käytiin sitten koko perhe.

Hetkinen... jotenkin tuntuu et teillä on nyt sellainen käsitys, että kun masentuu käydään kerran lekurilla tai psykologilla, resepti kouraan ja Adios. Luulen että tässä on nyt kyseessä ensimmäinen ns. tutustumiskäynti, jossa kartoitetaan tilannetta ja hoidon tarvetta. Jatkossa sitten mies voi käydä yksin. Itse oon käyny 2 vuotta... ei kai sitä kilteinkään vaimo jaksa joka kerta mukaan raahautua. Mutta siis joo... Tietysti menisin mukaan, kun kerran on mahdollisuus. Asia kun kuitenkin koskettaa koko perhettä. Ap:lla tuntui olevan kovin negatiivinen asenne...

sillon kun meillä mies oli masentunut niin ei edes tarjottu vaihtoehtoa et oltas yhessä menty, kun mies kävi juttelemassa psyyk.sairaanhoitajan luona. Ite ainakin sillon olisin kaivannut sitäkin et ois voinu yhdessä mennä, koska on eri tilanne kun oma mies on masentunut olla siinä tukena kun että hoidan töissä psyykkisesti sairaita ihmisiä.

Yhteistyössä