V
vierailija
Vieras
Vanhentunut mummo näkemys silti. Entä jos olet nainen on suhteessa miehen kanssa, mutta heillä on välillä kimppakivaa joko miehen tai naisen kanssa.No eihän tuossa mistään identiteeteistä puhuttukaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vanhentunut mummo näkemys silti. Entä jos olet nainen on suhteessa miehen kanssa, mutta heillä on välillä kimppakivaa joko miehen tai naisen kanssa.No eihän tuossa mistään identiteeteistä puhuttukaan.
Ai se Bojanin näköinen?Kiro lähti kotiin jo
Postasiko Venetsiasta, postasiko? Noh, ei tod.
Näinpä juuri.Eihän se muutenkaan näy, urpo. Ellei vieraile näiden luona yms.
Vähän kuin balkanin homojengi?Vanhentunut mummo näkemys silti. Entä jos olet nainen on suhteessa miehen kanssa, mutta heillä on välillä kimppakivaa joko miehen tai naisen kanssa.
Olipa helpottavaa huomata, ettei noista vapun herkkujen syömisestä lihonutkaan, syön niin harvoin ylipäätään nykyään et ei osaa arvioida. Muutenhan minun pitäiskin varmaan treenata just enemmän jotain lihaksia, googlasin ulkokuntosaleja täällä lähellä nyt ainakin, uupuu kyllä ekasta painotavoitteestakin vielä 2 kg. Mutta en tavallaan tykkää ku yläkroppa on niin luinen, mutta reisissä löytyy ”massaa” vaikkei pehvakaan ole iso, eikä malli ole päärynä, hartiat ja lantio samanlevyiset. Ja sit välillä kylkiluut estää jatkaan unia ku niihin painaa.
Muuten aihe ei kiinnosta mutta inhoan valehtelua. Dz on postannut säännöllisesti viimeisen viikon aikana. Ainoastaan ma ja ti jäi välistä. Stooreja tuli tasaisesti samoina päivinä ja olikos se maanantaina, kun tuli siitä jostain toisesta miesartistista. Ei hän ole millään sometauolla ollut.Kuten esim. viime viikonlopusta eiliseen. Ja myöskään Tseikku ei päivitellyt mitään. Sitä ennen oli joksuilta studiostooreja ja B oli tv-ohjelmissa ja väikka missä. Sattumaako, no ei tod.
No osa ihmisistä lihoo herkemmin, tuskin oon ainoa että, ja onhan tääkin tavallaan harrastusta lenkkeily ja kotikuntoilua, ainoa vaan et siitä kotona tehtävästä jumpasta on niin helppo luistaa välillä. Et ehkä joku ohjattu juttukin vois olla paikallaan, kuntosalille oon vähä skeptinen, koska vois olla huono minun kilpahenkiselle luonteelle. Muista harrastuksesta sit tiedä, kielet toki kiinnostaa aina, mutta se lopullinen hyöty. Opiskeluahan oonkin harkinnut.Turhaan laihdutat jos lihot kuitenkin jo ajatuksesta. Ajanhukkaa. Plösöys on sun normaali olotila. Aloita joku harrastus johon voit uppoutua
No osa ihmisistä lihoo herkemmin, tuskin oon ainoa että, ja onhan tääkin tavallaan harrastusta lenkkeily ja kotikuntoilua, ainoa vaan et siitä kotona tehtävästä jumpasta on niin helppo luistaa välillä. Et ehkä joku ohjattu juttukin vois olla paikallaan, kuntosalille oon vähä skeptinen, koska vois olla huono minun kilpahenkiselle luonteelle. Muista harrastuksesta sit tiedä, kielet toki kiinnostaa aina, mutta se lopullinen hyöty. Opiskeluahan oonkin harkinnut.
Näin juuri.Turhaan laihdutat jos lihot kuitenkin jo ajatuksesta. Ajanhukkaa. Plösöys on sun normaali olotila. Aloita joku harrastus johon voit uppoutua
Eihän ne ikinä lopu.Syömishäiriöpäiväkirjat jatkuu.
On aika surullista, että ihmisellä ei ole muuta paikkaa kertoa ongelmistaan kuin komposti.Eihän ne ikinä lopu.
Eihän tänne kompostiin hakeudu kuin sellaisia ihmisiä, joilla on omassa elämässä ongelmia. Juu ja kyllä, mun avioliitto vetelee viimeisiään.On aika surullista, että ihmisellä ei ole muuta paikkaa kertoa ongelmistaan kuin komposti.
Onko Käärijä Discord hiljentynyt vai miksi tuot juttuja tänne? Eikö sen BK:n kautta sellainen perustettu?![]()
Me vantaalaiset ollaan vähän altavastaajia - Jere "Käärijä" Pöyhönen
Vantastic - aidosti vantastinen podcastsarja Vantaasta! · Episodeopen.spotify.com
Aivan ihana podcast, jossa Jere puhuu Jerenä. Sen ääni ja tapa puhua on kyllä ihastuttava. Enempi tykkään kuin haastattelijana olevan Viivi Pumpasen puheesta.
Ei tämä mikään syömishäiriöketju ole. T.eriOnko Käärijä Discord hiljentynyt vai miksi tuot juttuja tänne? Eikö sen BK:n kautta sellainen perustettu?
On kyllä muitakin että, et minusta paljoakaan tiedä, vaikka niin ylimielisesti saatat luulla.On aika surullista, että ihmisellä ei ole muuta paikkaa kertoa ongelmistaan kuin komposti.
Ite oon nähny näitä ihan X:ssäkin eli tuskin on pelkästään sen paikan juttuja.Onko Käärijä Discord hiljentynyt vai miksi tuot juttuja tänne? Eikö sen BK:n kautta sellainen perustettu?
Haluat tahallaan ymmärtää väärin. Ei tullut sellaisia stooreja, josta kävisi ilmi missä on ja kenen kanssa. Jotain mainoshöpölöpöä ehkä. Vasta synttärinä postasi Venetsiasta. Ihan sama juttu joka kerta kun ovat Boitsun kans kaksistaan reissussa.Muuten aihe ei kiinnosta mutta inhoan valehtelua. Dz on postannut säännöllisesti viimeisen viikon aikana. Ainoastaan ma ja ti jäi välistä. Stooreja tuli tasaisesti samoina päivinä ja olikos se maanantaina, kun tuli siitä jostain toisesta miesartistista. Ei hän ole millään sometauolla ollut.
No eipä ole. Sinä ja kakkaongelmaiset.On kyllä muitakin että, et minusta paljoakaan tiedä, vaikka niin ylimielisesti saatat luulla.
Höpön löpöä, ei ole mitään oikeaa tietoa et B edes olis ollut tuolla, vain teiän hetskuparittajien haaveet.Haluat tahallaan ymmärtää väärin. Ei tullut sellaisia stooreja, josta kävisi ilmi missä on ja kenen kanssa. Jotain mainoshöpölöpöä ehkä. Vasta synttärinä postasi Venetsiasta. Ihan sama juttu joka kerta kun ovat Boitsun kans kaksistaan reissussa.