ukko lapsellinen taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minja

Vieras
kun olemme lähdössä mökille juuri kohta ja hän menossa ostoksille ensin.täytyy saada koppa kaljaa mukaan.mä en hyväksy että täytyy juoda mökillä iltaisin aina ne kaljat.ei aio lähteä ollenkaan mökkeilemään koska mä näytän hapanta naamaa jos juo.mä sanoin että menee yksin juomaan että me jäädään lasten kanssa kotia.miks vitussa koko alkoholi on keksity!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Mitäköhän ne muutamat oluet sitten sinua haittaa?Outo juttu... :o

Minua haittais kanssa,mutta tekisin kyllä niin että ukko sais jäädä kaljojensa kanssa kotiin ja minä lähtisin lasten kanssa mökille =)

Mitähän ne oluet sitten haittaisi?Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen...

Mä en vois ikinä mökkeillä ukon kanssa jos siltä kaljat kieltäisin :whistle: aina sillä nimittäin juotavaa mukaan lähtee, eikä se nyt niin iso asia ole, muutama olut illassa, lomalla..

Höh. Joko sinä ja lapset ette lähe tai ukko on juomatta, valitkoon äijä niistä mikä on tärkeämpää. Kaikki ei pidä siitä että juodaan. Mä en edes voi sietää oluen hajua ja sillon kun mies on kaljaa ottanut niin ei pusuja heru :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Höh. Joko sinä ja lapset ette lähe tai ukko on juomatta, valitkoon äijä niistä mikä on tärkeämpää. Kaikki ei pidä siitä että juodaan. Mä en edes voi sietää oluen hajua ja sillon kun mies on kaljaa ottanut niin ei pusuja heru :)

tätä mä oon mieltä myös

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Mitäköhän ne muutamat oluet sitten sinua haittaa?Outo juttu... :o

Minua haittais kanssa,mutta tekisin kyllä niin että ukko sais jäädä kaljojensa kanssa kotiin ja minä lähtisin lasten kanssa mökille =)

Mitähän ne oluet sitten haittaisi?Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen...

Jos ei ne kerran edes haittaa niin eikös se tarkoita että sama kuin niitä ei oliskaan ;) Miksei vaikka Pepsiä vois ostaa sen viinanlitkun tilalle tai sitten Cokista tai ihan vaikka maitoa? =)

Alkuperäinen kirjoittaja minja:
kopan ostas ja kyseessä kolmen päivän loma.juo kun lapset nukkuvat.on juonut myös perjantaina että sekin on mielessä.

Voi kauhia...Jos ottaisit itsekin pari niin et ehkä ihan noin paljon stressaisi.

Kukas lapset hoitaa? Jos herää tai sattuu jotain? Jos mökki on keskellä ei mitään, kuka on ajokunnossa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minja:
kopan ostas ja kyseessä kolmen päivän loma.juo kun lapset nukkuvat.on juonut myös perjantaina että sekin on mielessä.

Voi kauhia...Jos ottaisit itsekin pari niin et ehkä ihan noin paljon stressaisi.

Kukas lapset hoitaa? Jos herää tai sattuu jotain? Jos mökki on keskellä ei mitään, kuka on ajokunnossa?

niimpä

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
No kertokaahan miksi sitä olutta täytyy joka ilta juoda?
Edes sitä yhtä tai kahta?

Mun miehelle olut on seurajuoma, ja välillä juo rentoutuakseen.. ja kyllä, osaa rentoutua muutenkin..

En ole ketään kritisoinut enkä kritisoi.
Kunhan utelin miksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
No kertokaahan miksi sitä olutta täytyy joka ilta juoda?
Edes sitä yhtä tai kahta?

Mun miehelle olut on seurajuoma, ja välillä juo rentoutuakseen.. ja kyllä, osaa rentoutua muutenkin..

En ole ketään kritisoinut enkä kritisoi.
Kunhan utelin miksi.

En sitä ajatellutkaan =) täällä vaan on noilla harmailla tapana tarttua kaikkiin pikku asioihin, siksi nykyään selvennän noita sanomisiani

Yhteistyössä