Olen sit kait se nalkuttava akka.

mökkihöperö

Uusi jäsen
09.06.2004
8
0
1
Voi jessus sentään :( Meillä on kaksi lasta 3,5v. ja 9kk. Olen vielä kotona lasten kans ja mies on vakkari töissä. Tänään tuli taas ihan järkyttävä riita miehen kans, olen itkenyt melkein silmät päästä :'( V.... niin paljon.
Miehen piti mennä alkuperäisten suunnitelmien mukaan tänään päivällä yhden kaverin kans kalalle ja ottaa esikoinen mukaan. Mut sit eilen ne suunnitelmat muuttuivatkin, siihen veneeseen on lähdössä muitakin kavereita ja tää meijän lapsi ei sit oikein mahdu mukaan. Oltiin tänään menossa kauppaan ja valitin miehelle että kuinka väsynyt olen (kun omaa aikaa on ollut viimeksi vappuna kun olin miehen kans juhlimassa) että ois kiva välillä päästä johonkin vaikka edes tunniksi tms. No sit siinä kaupan pihassa mies tuumasi että hänen pitää lähteä kans kauppaan ostamaan kaljaa (ja kotona oli hällä jo muutama pullo) :o Haistatin hälle sit #&%?$!* ja painelin kauppaan :whistle:
Eli siis tässä se pointti että olen juuri valittanut miehelle että olen väsynyt ja haluaisin hiukan omaa aikaa niin tää meinaa lähteä kavereiden kans kalalle ja juoda siellä viellä kaljaa.
Sit hää vaan sanoo miulle että kun sie imetät. Mitä sitten, meidän nuorempi osaa kyl juoda pullosta.
Ja mies oli viimeks äitienpäivänä baarissa kattomassa lätkää, ja minä se vietin lasten kans kotona laatuaikaa.
Sit meillä se menee aina niin että jos haluamme lähteä johonkin iltaisin niin jos ei saada lapsia hoitoon niin minä olen aina se joka jää kotiin ja mies menee.
Mies vaan tuumaili että minkäs hän sille voi että hänen kaverit on viikolla töissä joten hänen pitää kaverit tavata viikonloppuisin. No niinhän ne on minunkin kaverit kaikki viikolla töissä ja viikonloppuisin vapaallaa.
Sit mies valittaa että kun hän on johonkin lähdössä niin minä rupean hankalaksi. Sanoin vaan että enpä rupeais jos joskus minäkin johonkin pääsisin. Hän on kyl saanu olla ja mennä, esim. talvella oli viikon kaverin kans reissussa ja monta viikonloppua meni tän samaisen kaverin kans kisamatkoilla ja minä olen kotona lasten kans ja teen kaikki kotityöt.
Sit mies sanoo miulle että älä huuda lapsille, en haluasi huutaa mut minkäs teet kun tuntuu siltä välillä että pää leviää ja mies ei sitä tajua vaikka sanon sen sille ihan suoraan.
Miten mie saan sen tajuamaan että olen väsynyt.
Sen hän vielä sanoi että kyllä hän voi olla lasten kans kotona jos minä menen töihin ja saan vähintään saman palkan kun se (no sitä en voi saada) mut sen tiedän että häneltä ei onnistuisi kotona oleminen, ehkä viikon se vois olla mut ei pitempään.
Minä kyllä tykkään olla lasten kans kotona ja rakastan heitä, mut silti sitä omaa aikaa haluaisi....
Kylläpä helpotti kun sain hieman edes purkaa ahdistusta.
Tästä tuli varmaan aika sekava, mut toivottavasti saitte jotain selvää.

Yhteistyössä