Uisitko sinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lasten uima-altaassa johon laskettu sunnuntaina jääkylmää vettä kaivosta ja siinä on lapset lätränneet samana iltana ja kolme isoa koiraakin uitettu, jotta saisivat viilennystä. Vai vaihtaisitko veden heti?

Itse "uin" eilen kun töiden jälkeen oli järkyttävä hiki, joten lasten kanssa köllöteltiin altaassa tunnin verran. En jaksanut vaihtaa vettä kun oli 2 päivää lämmennyt. Sen jälkeen kyllä tyhjensin altaan ja kohta lasketaan uusi vesi tilalle, mutta se on lämmintä aikaisintaan huomenna.

Sen verran kookkaita koiria, ettei niillä edes mahat yltäneet veteen, joten kahlailivat altaassa hetken ja kaadettiin vettä sankolla päälle =)

Kyllä minua ainakin ennemmin haittaisi lasten pissat vedessä kuin koirien kahlailu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sen verran kookkaita koiria, ettei niillä edes mahat yltäneet veteen, joten kahlailivat altaassa hetken ja kaadettiin vettä sankolla päälle =)

Kyllä minua ainakin ennemmin haittaisi lasten pissat vedessä kuin koirien kahlailu.

Se kaadettu vesi meni luonnollisesti sinne altaaseen... en uisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin muakin pissat, hYI!
Koirien kanssa voisin samaan aikaan "temmeltää" altaassa.

:laugh:

Vähän te ootte outoja! Ei voi uida sellasessa altaassa missä on ollut koiria!? Ja kuitenkin jotkut teistä asuu samassa asunnossa koirien kans, miten te voitte, teidän hengittämä ilmahan on voinut kiertää koiran keuhkojen kautta, aatelkaas sitä!

MIkä rutto niissä koirissa muka on että ne on saastaisempia kuin ihmisen kusi??

Alkuperäinen kirjoittaja www:
:laugh:

Vähän te ootte outoja! Ei voi uida sellasessa altaassa missä on ollut koiria!? Ja kuitenkin jotkut teistä asuu samassa asunnossa koirien kans, miten te voitte, teidän hengittämä ilmahan on voinut kiertää koiran keuhkojen kautta, aatelkaas sitä!

MIkä rutto niissä koirissa muka on että ne on saastaisempia kuin ihmisen kusi??

Tuntemani koirat ovat todella kiinnostuneita kaikesta mahdollsimman pahalle haisevasta... alkaen mädistä sienistä jne. Lisäksi kakkakikkareet peräkarvoissa eivät ole ihan harvinaisia. En ui niiden altaissa enkä pussaa elukoita, en myöskään nuku niiden kanssa...

Useimmiten koirien uittaminenkin on kielletty yleisillä uimarannoilla... tuskin huvikseen tai ilkeyttään

Alkuperäinen kirjoittaja Bio:
:o Siis moni uisi mieluummin pissassa kuin parin koirankarvan seassa.. No makunsa kullakin. Toisethan vaikka joisivat omaa ureaansa..

Luulen, että niistä koirista, joita siis ap mainitsi olevan 3 isoa, on lähtenyt sinne vähän muutakin kun pari karvaa..

En olisi uinut. Kyllä meillä vaihdetaan altaan vesi ihan joka päivä kun sitä käytetään. Ja jos meillä olisi koira, se ei uisi lasten uima-altaassa.

Yhteistyössä