UIMAPUKU/BIKINIT e-kuppikoko????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkki

Vieras
Vinkkejä kaivattaisiin mistä voisi löytyä uimapuku ja bikinit jotka tukevat hyvin suurempaakin rintavarustusta.. Olen selaillut nettiputiikkeja ja kiertänyt kauppoja enkä ole vielä mieleisiä löytänyt. Tärkein ominaisuus on siis että tukevat hyvin ja lisäksi ei saisi olla mikään "mummomalli" .

Mä ostin sellaset kolmiomalliset henkkamaukalta. Alaosa kokoa 38 ja yläosa 44, oli aikamoinen yhdistelmä, mut päällä sopivat. Yleensähän sellaset ei tue nimekskään, mut ne oli silleen kovetettu, ni tukee edes jonkunverran. Kelpaa paremman puutteessa, ku ei kalliinpiin ollu varaa. (ja mulla siis e/f)

Toimiskohan linkki... http://shop.hm.com/fi/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_SPO_BAD

Muoks* Ei näköjään toimi kunnolla... Nelossivulla siis, ne 7,90 maksavat.

Kiitos rypäle vastauksestasi.. Aivan ihanan näköiset olivat mutta En taitaisi uskaltaa tuollaisissa rannalle lähteä.. Paitsi tietty oman mökin rantaan jossa ei yleisöä ole.. mutta lisää vinkkejä otetaan edelleen vastaan.

Change!! Ehdottomasti, jos läheltä löytyy. Ostan nykyään liivit ja biksut vain sieltä! onhan ne aika arvokkaita, mutta jos löytää tarjouksesta tai on muuten kampanjatarjousta niin on ne sen arvoisia :)

Yhteistyössä