Uimahallissa nähtyä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä onko pahempi, mutta eräällä erittäin tukevalla miehellä tursus sen pallit uimahousuista kerran vuosia sitten. Molemmin puolin vielä. En voinut mitään ja repesin hirveään nauruun vedet silmissä eikä siitä naurusta tullut loppua. Itseäni kyllä nolotti oma reaktioni, mutta kun ei voinut mitään.

[QUOTE="Mari";28937076]Vanhalla mammalla oli niin pieni kokouimapuku että sen alapään häppärit näky koko kansalle+ karsee karvoitus[/QUOTE]

Onko niitä muitakin kuin alapään häppäreitä? Yläpään häppärit?

Mulla oli synnytyksestä vasta 2 kk,kun käytiin kylpylässä. Siinä huumassa en tullut karvoitustani ajatelleeksi.

Olisi pitänyt :( Kaikki läskit + tumma karvoitus.....:( Hävettää vieläkin.

[QUOTE="mie";28937360]Mulla oli synnytyksestä vasta 2 kk,kun käytiin kylpylässä. Siinä huumassa en tullut karvoitustani ajatelleeksi.

Olisi pitänyt :( Kaikki läskit + tumma karvoitus.....:( Hävettää vieläkin.[/QUOTE]

Enempi hävettäisi jos aikuisella olisi karvoitusta.

Onko läskinen kroppa ja punakka broiskupillu kaunista?

Pitääkö teille hommata sinne jotkut hevosille tarkoitetut läpät silmille, jotta ette näkisi kanssaolijoittenne omituisuuksia.
Eipä tule paljoa uimahalleissa käytyä, eikä em. kyttääjät ole kuin yksi perusteluista.

Pitääkö teille hommata sinne jotkut hevosille tarkoitetut läpät silmille, jotta ette näkisi kanssaolijoittenne omituisuuksia.
Eipä tule paljoa uimahalleissa käytyä, eikä em. kyttääjät ole kuin yksi perusteluista.

No eihän se tarvi kun sopivalla hetkellä katella vaikka pukkarille päin kun sieltä tulee joku alasti tms. Ei mitää kyttäystä tarvi. En mä sentään silmät kiinni osaa uida.
Sitä tulijaa ei tarvi jäädä tuijottamaan.

[QUOTE="Vieras";28937414]Enempi hävettäisi jos aikuisella olisi karvoitusta.

Onko läskinen kroppa ja punakka broiskupillu kaunista?[/QUOTE]

Siis piti kirjoittaa, että jos ei olisi. Sit hävettäisi.

Yhteistyössä