..
Onneksi kukaan ei ole oikeasti noin tyhmä ja tämä on provo. Muutenhan tästä sais aika pitkän viestin kirjotettua mut en nyt jaksa kuvitteellista tilannetta lähteä kommmentoimaan sen kummemmin.
Aha? no täytyy linkittää tämä keskustelu kuinka lapsellinen tuo naapuri sitten on, jos sitten tajuisi jotain.Alkuperäinen kirjoittaja iepä;24099091:Tämä on tyhmä ja lapsellinen provo, älkää jaksako vastata...
Ja ottaisit oikein tavaksesi hoitaa naapurin lapsetkin siinä samalla, ne oppii äkkiä tavoille.Mua ei ainakaan haittais, jos naapurin lapsi ois rannalla samaan aikaan. Saispahan lapset leikkikaverin. Sitä paitsi ranta on vapaa kaikille.
Ei aina tietenkään voi naapurin lapsia vahtia, sehän on selvä.Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;24099494:Ja ottaisit oikein tavaksesi hoitaa naapurin lapsetkin siinä samalla, ne oppii äkkiä tavoille.
Ymmärrän jos sinne omalla porukalla menee että joskus mutta aina. Ei kiitos,ei sovi minulle.
Ooo, kylläpä näytit sille naapurille että kuka on kuka! Olet tosi cool tyyppi! Olisitko hykerrellyt vahingoniloisena jos lapsen olisi metsässä pedofiili raiskannut ja seivästänyt sen jälkeen puunoksaan killumaan?Mulle kävi kerran niin, että entinen naapuri osui rannalle samaan aikaan.
Ja nakitti lapsensa mulle vahdittavaksi. Alle kouluikäisiä. Siksi aikaa, kun hän ihan vaan vähän poikkeaa tuolla jossain.
Sanoin, että käteni ja silmäni ovat varattuja omien lasteni kanssa (3 v ja 5 v taisivat olla tuolloin), enkä ota vastuuta hänen lapsistaan. Lapset saavat toki kanssamme jäädä, mutta en ota vastuuta.
Hän jätti lapsensa siihen. Toinen ui ja leikki nätisti, toinen lähti juoksemaan jonnekin metsän suuntaan eikä tullut takaisin vaikka karjaisin. En todellakaan mennyt perässä.