uhmakohtaukset *tää on kamalaa*

poika 2v2kk on alkanu saada ihan kammottavia uhmakohtauksia.
mä oon aina luullu ja kuullu et uhma on vaan(?) vaikee vaihe jollon elo on yhtä vuoristorataa,mut ei meillä.

poika on kun herran enkeli -paitsi n.kahdesti päivässä (yleensä unien jälkeen) kun saa "kohtauksen"....
se raivoo,huutaa,potkii,itkee,heittelee tavaroita,puree,lyö,sen silmissä on ihan lasittunu katse,ihanku se olis ihan muissa maailmoissa,se vaan raivoo ja riehuu ja mä en tunne koko lasta omakseni. yritän ottaa syliin,yritän olla noteeraamatta,yritän olla rauhallinen,mut ei. nyt "kohtaus" alko vähän yli kuus ja loppu n.10min sitten. että tunti. ja nää "kohtaukset" lisääntyy silmissä..
mua pelottaa,jos se on joku kasvain tai jotain,eiks ne saa ihmiset käyttäytyyn arvaamattomasti...? :ashamed: :ashamed: :ashamed:
oon ihan avuton ja neuvoton :ashamed:
 
Meilläkin on sitten varmaan joku kasvain... No, juu. Tutulta kuulostaa. Paitsi meidän tyttö ei ole herran enkeliä nähnytkään, vaan on koko ikänsä ollut omaehtoinen. Nyt vaan kaksin verroin. Ei auta kuin tiukka linja vaan. Tai ei sekään, mutta pysyy edes joku tolkku joskus...
Tsemppiä! Ja jos huolettaa kovin, niin ainahan saat tutkituttaa. Ainakin jos pitkään jatkuu ja jatkuu vaan.
Tyttö on muuten tasan samanikäinen kuin teidän poika.
 
no ehkä tuo herran enkeli oli vähän liiottelua :D
kyllä tuolla omaa tahtoo löytyy,on vaan niin älyttömiä noi kohtaukset et huh.
tänkin aamun kohtaus ku loppu,niin poika oli taas ihan oma itsensä,siis ihanku napista painaen se alko yhtäkkiä riehumisen sijasta puhuun ja nauraan :xmas:
hohhoijaa.. *haukotus*
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
no ehkä tuo herran enkeli oli vähän liiottelua :D
kyllä tuolla omaa tahtoo löytyy,on vaan niin älyttömiä noi kohtaukset et huh.
tänkin aamun kohtaus ku loppu,niin poika oli taas ihan oma itsensä,siis ihanku napista painaen se alko yhtäkkiä riehumisen sijasta puhuun ja nauraan :xmas:
hohhoijaa.. *haukotus*
Meillä on JUST samaa! Kai se lapsi sitten jotenkin, kun kokoaa itsensä, on niin helpottunut.

 
Täällä kans poitsu kohta 1v 11kk ja uhma alkaa olla jo aika voimissaan täälläkin.. Poitsu on aina ollu hyvin määrätietoinen ja omatahtoinen ja todellakin täälläkin tuttuja noi raivokohtaukset. varsinkin jos ei joku mene pojan mielen mukaan niin sitten vasta huuto alkaakin, riehuminen ja potkiminen jne.. sitä kestää sitte jonkin aikaa aina mutta annan silloin pojan olla ihan omissa oloissaan. Siitä se sitten rauhottuu jonkun ajan päästä ja on ihan eri poika.
Kyllä noi raivarit menee pois sitten viimeistään ku lapsi on aikuinen :D
 
Kovin tuttua, juuri oli tollanen kiva kohtaus päällä 1v8kk tytöllä. Ei nyt saanu sitä lemppari mukia kun oli pesussa niin sillon lenti toinen muki ja alko korvia hivelevä karjuminen, tyttö juoksee perässä joka paikkaan ja huutaa. |O
 

Yhteistyössä