T
tankero
Vieras
3-vuotiaalla on alkanut kauhea uhmakausi, järjestää kohtauksen milloin vaan ja missä vaan. Tuntuu että on aivan out of control kun uhma iskee päälle. Pukeminen on yhtä tappelua, lapsi kiljuu kuin syötävä, potkii ja rimpuilee. Ongelma on se, että tunnen itseni ihan avuttomaksi ja huonoksi äidiksi, tänäänkin lapsi järjesti kirjastossa esityksen, lähdin sieltä kiljuva muksu kainalossa paheksuvien katseiden saattelemana. Kun joudun pukemaan lastani väkisin, ihmiset katsovat kuin olisin joku lapsen pahoinpitelijä. Odotan koko ajan koska tulee sossuilta kirje että joku on tehnyt meistä ilmoituksen. Olen ihan yksin lapsen kanssa, isänsä kuollut. Lisäksi minulla on tytär joka on 14-vuotias ja tällä taas vaikea murrosikä. Kuraattorilla rampataan hänen kanssaan.
Tuntuu että verisuoni paukahtaa päästä, niinkuin minulla ei olisi mitään otetta kumpaankaan. Joskus tuntuu että pitäisi luovuttaa ja antaa johonkin parempaan hoitoon noi tenavat kun en osaa niitä kasvattaa. Lähtis pois ja yrittäis unohtaa koko surkean yrityksen...Itkettää ja masentaa, koko ajan on huono omatunto ja pinna kireällä. Silti rakastan noita riiviöitä yli kaiken, omaa elämää ei mulla olekaan.
Tuntuu että verisuoni paukahtaa päästä, niinkuin minulla ei olisi mitään otetta kumpaankaan. Joskus tuntuu että pitäisi luovuttaa ja antaa johonkin parempaan hoitoon noi tenavat kun en osaa niitä kasvattaa. Lähtis pois ja yrittäis unohtaa koko surkean yrityksen...Itkettää ja masentaa, koko ajan on huono omatunto ja pinna kireällä. Silti rakastan noita riiviöitä yli kaiken, omaa elämää ei mulla olekaan.