Tyttöni sairastui tänään aamulla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
.. enkä pystynyt lähteen töihin, kun toisella kova kuume. Nojoo just viime vuoden lopulla täytti 10, eli mulla ei sitten ollut oikeutta palkalliseen. Tosi typerä tuokin ikäraja... No huomenna sitten vaan jätettävä yksin, koska hoitajaa ei oo eikä varaa olla pois töistä!

Meillä kävi sillälailla että tyttö oli 10v1kk kun sairastui tosi rajuun oksutautiin, soitin pomolle ja kerroin tilanteen. Hän kehoitti jäämään kotiin ja sanoi että katsotaan niitä tunteja sitten myöhemmin, lopuksi saatiin miehen kanssa soviteltua niin että mä menin klo 11 töihin ja mies tuli kotiin klo 13 - ekan päivän olin kokonaan kotona.
Tein sitten muutaman tunnin aina silloin tällöin "ylitöitä" ja tienasin ne tunnit takasi

joo,samaan asiaan törmättiin täällä kans..tyttö täytti kuun alussa 10 v..tänään aamusta oksenti..kävin pari tuntia töissä ja sit kotiin..ei oo onneks oksentanu sitten aamupäivän,joten pärjää huomisen yksin kotona..olen puhelinyhteyden päässä koko päivän..toi ikäraja sais kyl olla joku 12 v..

No kyllä flunssassa ja pienessä kuumeessakin vielä pärjää, mutta jos esim. raju oksennustauti tai kuume hipoo 40, en mä raaskis jättää vielä 12 vuotiastakaan yksin. Mun mielestä toi ikä raja pitäs olla vähän tilanteen mukaan. Meillä ei töissä saa pitää edes puhelinta, tai no hätätapauksessa saa, mutta ei sitä edes kuule, eikä siihen pysty heti vastaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No kyllä flunssassa ja pienessä kuumeessakin vielä pärjää, mutta jos esim. raju oksennustauti tai kuume hipoo 40, en mä raaskis jättää vielä 12 vuotiastakaan yksin. Mun mielestä toi ikä raja pitäs olla vähän tilanteen mukaan. Meillä ei töissä saa pitää edes puhelinta, tai no hätätapauksessa saa, mutta ei sitä edes kuule, eikä siihen pysty heti vastaamaan.

meillä saa,äänettömällä tai piippauksella tosin..ja en mäkään kassalla istuessa tietenkään siihen vastaa..mut jos en kassalla ole,niin sitten menen varastoon/taukohuoneeseen puhumaan,jos sattuu soimaan..

Yhteistyössä