Tyttökissan leikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En asu Pohjois-Savossa, niin en tiedä. Eiköhän nää leikkaukset ole tyttökissoilla 80-120eurosta ylöspäin. Vaikea sanoa tämän hetkistä tilannetta. Mutta leikkaus ei ole rahasta kiinni, jos kisun ottaa, niin pitää myös pitää huolta siitä.

En asu Pohjois-Savossa, niin en tiedä. Eiköhän nää leikkaukset ole tyttökissoilla 80-120eurosta ylöspäin. Vaikea sanoa tämän hetkistä tilannetta. Mutta leikkaus ei ole rahasta kiinni, jos kisun ottaa, niin pitää myös pitää huolta siitä.

Totta hemmetissä pidetään huolta,ei ole kysymys rahasta,kyselin vain jos joku olisi viime aikoina täällä päin leikkauttanut tyttökissan ja osaisi hieman sanoa hintoja.Kiitos vaan.

Mun on ihan pakko "urputtaa". Oletan että puhutaan ns sterilisaatiosta. Sehän ei ole VÄLTTÄMÄTÖN toimenpide. Toiset teettää pentujakin. Se että kysyy jonkun toimenpiteen hintaa tuskin automaattisesti tarkoittaa sitä että ei ole rahaa...

Mun on ihan pakko "urputtaa". Oletan että puhutaan ns sterilisaatiosta. Sehän ei ole VÄLTTÄMÄTÖN toimenpide. Toiset teettää pentujakin. Se että kysyy jonkun toimenpiteen hintaa tuskin automaattisesti tarkoittaa sitä että ei ole rahaa...

Ei ole välttämätön ei, mutta kissan hyvinvoinnin kannalta hyväksi. Jos ei pentuja aio teettää, niin jatkuva pillerien antaminen lisää mm. syövän tulon mahdollisuutta. Ei ole hyvä antaa kissan tulla kiimaan uudestaa ja uudestaan. Huonekalujen merkkailustakin voi tulla siten tapa.

Pentujen teettämisestä sen verran, että jos oikeen aikoo "teettää" itse, niin sitten kyllä pitää ottaa molempien kissojen veriryhmät selville ynm. eläinlääkärillä. Pitää myös muistaa se raha. Pentujen teettäminen ei ole missään nimessä ilmaista puuhaa. Pitää taata pennuille hyvä tulevaisuus.

Yhteistyössä