tyttöjen pelejä pleikka 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ps2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

ps2

Vieras
Heippa, ois hakusessa jotain hyviä tytöille sopivia pelejä pleikka kakkoseen. peri veljensä vanhan konsolin, ja nyt tarttettais sit pelejä =)

ideoita? jotain tasohyppelypelejä esim...
 
Miksi ei veljen pelit kelpaa?

Sukupuolineutraalia kasvatusta kehiin !!

Katso missä on lähin Game stop liike, sieltä saa todella edullisesti pelejä, käytettyjä ja myyjät varmasti neuvovat sinua =)
 
Meillä on Hello Kitty, sitä kyllä pelaa tytöt ja pojat. Tykkäävät kaikki siitä! Ja sit meillä on laskettelupelit suosittuja sekä tytöille että pojille. Ssx tricky on sen pelin nimi.
 
kyllä mun puolesta kelpais mut en haluu pakottaa tyttöä pelaamaan lego star warsia ja lego batmania jos ei halua :D:D eikä ratchett & clankia... tyttö täyttää siis ihan lähiaikoina 6 =)

joo, itekin tota kettupeliä aikoinaan oon pelaillut, se on tosi hauska :D

kiitos myös jaskalle vihjeestä, edullisuus on tässäkin se avainsana ;) :D
 

Yhteistyössä