tyttöjen masturbointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus tuntuu, että tytöjen itsetyydytys on jotenkin epänormaalia ja hävettävää, mutta poikien pippelin räpläys on ihan normaalia ja kuuluu asiaan.

Mikä feministiakka tässä esittelee omaa käsitystään asioista? Tytöt neutraalisti itsetyydyttää mutta pojat "räplää" "pippeliä". Tulen päivä päivältä sovinistisemmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
tyttö aloitti tuon homman n.2v nukkumaan mennessä ja edelleen jatkuu.hän on nyt 8v. on yhdistänyt sen nukahtamiseen. silloin kun hän oli pieni ja olin päiv.kodissa töissä niin olin aivan järkyttynyt kun yksi työntekijä kommentoi kovaan ääneen erästä lasta joka unnutti itseään nukkumaan mennessä, että mitähän tuonkin tytön kotona tapahtuu...voin aivan rehellisesti sanoa, että meillä on ihan hyvä koti,eikä meillä lapsia ole käytetty seksuaalisesti hyväksi, eikä hakata tms kamalaa ja silti vanhempi tyttömme tuota harrastaa...

Vuosikausien runkkaus voi vahingoittaa kasvavia sukuelimiä. Käsittääkseni tuo unnuttaminen on välivaihe joka menee ohi.. Nythän tyttösi on täysin yhdistänyt sen normaaliin elämään enkä tässä nyt sano ettei se olisi normaalia mutta ihmettelen miksi tyttöä ei ole ohjattu tekemään jotain muuta. Varmaan runkkailee itseään koko elämänsä nyt kun on niin tottonut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus tuntuu, että tytöjen itsetyydytys on jotenkin epänormaalia ja hävettävää, mutta poikien pippelin räpläys on ihan normaalia ja kuuluu asiaan.

Meillä ainakin molemmat tytöt laittavat kädet heti pimppiin, kun vaipan ottaa pois. Molemmilla on myös semmoinen tapa, että nukkumaan mennessään laittavat jonkin pehmolelun tms. jalkojen väliin ja kyhnyttävät siinä.

Meidän tytöt ei ole koskaan tehneet mitään tuollaista. Hmm..

Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Vuosikausien runkkaus voi vahingoittaa kasvavia sukuelimiä.

Tuskinpa. Muuten (lähes) kaikki olisivat jotenkin viallisia ja ihmissuku olisi pahimmassa tapauksessa kuollut sukupuuttoon. (Samaan sarjaa lienee se, että jos seksi raskaana ollessa olisi normaalitilanteessa vaarallista, ihmisiä ei maapallolla olisi)

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Vuosikausien runkkaus voi vahingoittaa kasvavia sukuelimiä.

Tuskinpa. Muuten (lähes) kaikki olisivat jotenkin viallisia ja ihmissuku olisi pahimmassa tapauksessa kuollut sukupuuttoon. (Samaan sarjaa lienee se, että jos seksi raskaana ollessa olisi normaalitilanteessa vaarallista, ihmisiä ei maapallolla olisi)

Ai niinkö moni on runkannut päivittäin lapsesta aikuisuuteen?

Hei, eihän lapsen unnuttaminen ole sama asia kuin aikuisen runkkaaminen!!!!!!!!!!!!! Ei siinä olla mitenkään orgasmihakuisia ja laueta vaan haetaan turvaa ja hyvänolon tunnetta!!!

Perehtykä asioihin te joista se on outoa |O

Meinaatko että jos vuosikausia unnutetaan siitä ei kehity masturbointia orgasmien kanssa myöhemmin? Jos olet likipitäen kasvanut kiinni unnuttamiseen lapsuudessa ja jatkat sitä kohti murrosikää niin eikö tuosta kehity runkkausaddiktio myöhemmin? Ja kyllä, mastubointi on ok mutta riippuvuus siitä on eri asia.

Joo, mutta se unnuttaminen on yleensä vaihe

"Lasten unnuttaminen on luonteeltaan erilaista kuin aikuisten seksuaalisiin huippuihin tähtäävä itsetyydytys. Unnuttaminen on "tuttua ja turvallista" tuoden lohtua päivän aikana tapahtuneisiin tilanteisiin. Osa lapsista etsii lohtua ja läheisyyttä sekä turvallisuuden tunnetta ja tasapainoa esimerkiksi ennen rauhoittumista uneen. Toiset lapset hakevat turvaa halaamalla tai silittelemällä pehmoleluja, imemällä peukaloa tai tuttia, heijaamalla itseään ja osa taas hypistelemällä peiton kulmaa, osa unnuttamalla ja jotkut pyytävät aikuista paijaamaan tai hakeutuvat aikuisen syliin. Kaikki tämä on normaalia."

Se menee ohi, kun lapsi huomaa että sitä ei tehdä ihan missä vain ja milloin vain. Vanhemman tulee ohjata nätisti lasta siihen missä ja milloin on ok unnuttaa. Kukaan lapsi ei teittäkseni ole vuosi kausia unnuttanut ja siitä aloittanut tapa runkkausta. Ja eihän lapset unnuta kuin tarvittaessa, ei koko helevetin ajan...

No, mutta johan on varsin keskiaikaista ajattelua suhtautumisessa runkkaamiseen. Olen itse noin 7-vuotiaasta runkannut nimenomaan orgasmihakuisesti,koska isompien innoittamana ryhdyin po. touhuun. Olen hetero ja ollessani aviossa ja myöhemmin pitkissä suhteissa, olen naimisen ohella runkannut ja uskokaa pois, että se on ollut nautinnollista. Olen seniori, yli 70 v ja yhä runkkaan pari kertaa viikossa.
Sitä en ymmärrä mitä pahaa siihen voisi sisältyä. On tietysti surullista jos siihen addictoituu siinä määrin, ettei ehdi syömään ja nukkumaan, sillä hengen päälle tietty sellainen ajan oloon käy.

Yhteistyössä