Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja surku:
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
tyttö aloitti tuon homman n.2v nukkumaan mennessä ja edelleen jatkuu.hän on nyt 8v. on yhdistänyt sen nukahtamiseen. silloin kun hän oli pieni ja olin päiv.kodissa töissä niin olin aivan järkyttynyt kun yksi työntekijä kommentoi kovaan ääneen erästä lasta joka unnutti itseään nukkumaan mennessä, että mitähän tuonkin tytön kotona tapahtuu...voin aivan rehellisesti sanoa, että meillä on ihan hyvä koti,eikä meillä lapsia ole käytetty seksuaalisesti hyväksi, eikä hakata tms kamalaa ja silti vanhempi tyttömme tuota harrastaa...
Kyllä on tässä tapauksessa jo outoa! Ei ole normaalia montaa vuotta putkeen unnuttaa, todellakaan. Ei oo sillon kyllä kotona kaikki hyvin.
no keroppa nyt tarkemmin että mikä heidän kotona on vikana ja miksi se on epänormaalia jos jatkuu vaikka aikuisuuteen asti?
Tiedön asiasta aika paljon mutta tuo on mennyt ohi että miksi se on epänormaalia ja mistä se johtuu
No aika vähän sit taidat tietää. mistä helvetistä sä luulet, että mä tietäisin, mikä heidän kotona on vialla. Voisin veikata että lapsi ei saa tarpeeksi huomiota, hellyyttä ja rakkautta, syliä, kuuntelua, juttelua jne. Alkoholi? Äidin/isän masennukset/muut ongelmat? Siinäpä niitä muutamia.
Eti vaikka netistä sitä tietoa. Mä en sulle ala sitä ettimään.