Tyttöjen ja poikien vaatteista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
Ootteko samaa mieltä, että tytöille on kivempia vaatteita kuin pojille?
tytöille vaal.punaista, on bambia, hello kittya, röyhelöä yms. ja pojille usein sinistä, ja joku autonkuva, poikkeuksena H&M vaatteet, josta löytyy snoopya, mikki hiirtä yms.

vai johtuuko vaan siitä että itsekin on ollut tyttö, että nuo tytön vaatteet miellyttää enemmän silmää :whistle: mulla on tyttö, ja kiva kun saa ostella tytön vaatteita =)

Mä oon samaa mieltä siinä mielessä, että poikien vaatteiden värit on aikas ankeita. Tummaa ja sitä sinistä. Tykkään ostaa omalle poitsulle vihreää, beigeä ym, ja yksi iloisen punaoranssiraitainen fleecepaita on suosikki hälle itselleenkin.
Tyttöjen vaatteissa taas inhoan röyhelöitä ja prinsessan kuvia sekä glitteriä :x , mutta muuten on kiva pukea pikkuneiti tyttömäisesti mekkosiin ja neuletakkeihin.

Kyllä pojillekinkivoja löytyy. Lindexillä etenkin on viime aikoina ollut paljon kivaa. Meillä on poika ja kaksi tyttöä ja pojalla on myös tosi kivoja vaatteita.

mutta nyt on onneksi pojillekkin ruvettu valmistamaan ihan kivoja vaatteita. itse en kovin sinisestä välitä, meidän pojalla onkin siitä syystä paljon vihreää,keltaista,tumman punaista,mustaa,harmaata ja beigeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Mä oon samaa mieltä siinä mielessä, että poikien vaatteiden värit on aikas ankeita. Tummaa ja sitä sinistä. Tykkään ostaa omalle poitsulle vihreää, beigeä ym, ja yksi iloisen punaoranssiraitainen fleecepaita on suosikki hälle itselleenkin.
Tyttöjen vaatteissa taas inhoan röyhelöitä ja prinsessan kuvia sekä glitteriä :x , mutta muuten on kiva pukea pikkuneiti tyttömäisesti mekkosiin ja neuletakkeihin.

Meidän 5v pojalla ei ole melkein mitään sinistä kaapissa. PUnaista, oranssia, vihreää, beigeä, ruskeaa....... Ja ihan helposti löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja pojan ja kahden tytön äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:

Meidän 5v pojalla ei ole melkein mitään sinistä kaapissa. PUnaista, oranssia, vihreää, beigeä, ruskeaa....... Ja ihan helposti löytyy.

mistä kaupoista oot bongannu?

Mulla ei oo ollut vaikeuksia löytää pojalle vaatetta. Tytölle sen sijaan ei meinaa nykyään löytyä mitään kivaa käyttövaatetta :/ , Hello Kittyä sillä on mutta Bambit yms ei miellytä, eikä ainainen vaaleanpunainen/liila- linja.
Mun pojalla taitaa olla peräti yksi sininen paita :D

Meillä on ongelmana myös pitkän 6-vuotiaan tytön vaatteet. Käyttää siis 128 cm kokoa ja tuntuu että kaikki tuon kokoiset vaatteet ovat kauhean aikuismaisia. Tyttö taas haluaisi niitä prinsessa, hello kitty, ymv vaatetta. Ei vaan ahdo enää löytyä tuossa koossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mulla ei oo ollut vaikeuksia löytää pojalle vaatetta. Tytölle sen sijaan ei meinaa nykyään löytyä mitään kivaa käyttövaatetta :/ , Hello Kittyä sillä on mutta Bambit yms ei miellytä, eikä ainainen vaaleanpunainen/liila- linja.

hennesillä ainakin oli jossain vaiheessa tytöille mustia trikoohousuja ja mustia pääkallopaitoja, mä ostin heti, ne oli niin kivat. ja henkalta löytyy tytöille myös sinistäkin. ja juuri ostin kirkkaan keltaisen paidan seppälästä. ja seppälästä löysin ruskeita housuja ja paitoja, sekä vihreitä... ihanaa kun tytöillekkin on muita värejä kuin ainaista vaaleanpunaista, vaikka ei siinäkään mitään vikaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meillä on ongelmana myös pitkän 6-vuotiaan tytön vaatteet. Käyttää siis 128 cm kokoa ja tuntuu että kaikki tuon kokoiset vaatteet ovat kauhean aikuismaisia. Tyttö taas haluaisi niitä prinsessa, hello kitty, ymv vaatetta. Ei vaan ahdo enää löytyä tuossa koossa.

eikö H&M ole ollut? aivan kuin olisin nähnyt jopa tuossa koossa :whistle:

Ja miksi tytöille ei löydy mitään auto tai mopo vaatetta? Meidän tyttö on kauhee auto/mopotyttö ja haluis auto tai mopopaidan,mut ei löydy kivaa täältä. En kans tykkää niistä tummansinisistä tai harmaista,mitä poikien puolella on. Täällä ne ainakin on tosi "synkkiä" joka paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja värikäs äiti ja lapset:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

hennesillä ainakin oli jossain vaiheessa tytöille mustia trikoohousuja ja mustia pääkallopaitoja, mä ostin heti, ne oli niin kivat. ja henkalta löytyy tytöille myös sinistäkin. ja juuri ostin kirkkaan keltaisen paidan seppälästä. ja seppälästä löysin ruskeita housuja ja paitoja, sekä vihreitä... ihanaa kun tytöillekkin on muita värejä kuin ainaista vaaleanpunaista, vaikka ei siinäkään mitään vikaa ole.

Mustaa pääkalloa...yök :x
Seppälästä mä oon ostanut tytölle kirkkaankeltaista ja ruskeaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:

eikö H&M ole ollut? aivan kuin olisin nähnyt jopa tuossa koossa :whistle:

on siellä jotain hello kittyä mutta ne ei ole niin kivoja kuin ne alle 122 cm kokoiset hello kityt.

Netin kautta kylllä onneksi on löytynyt joskus jopa 128 cm kokoa. menee vaan äkkiä kaupaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Ja miksi tytöille ei löydy mitään auto tai mopo vaatetta? Meidän tyttö on kauhee auto/mopotyttö ja haluis auto tai mopopaidan,mut ei löydy kivaa täältä. En kans tykkää niistä tummansinisistä tai harmaista,mitä poikien puolella on. Täällä ne ainakin on tosi "synkkiä" joka paikassa.

meneppäs leather heavenistä katsomaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja kun tytölle pukee vihreää ja ruskeaa, niin mummot ja tätit ihastelee, että onpa suloinen poika!

no ei ainakaan meidän tyttöä pojaksi voi erehtyä. ja jos erehtyy niin mitä sitten? ei haittaa minua yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
Ootteko samaa mieltä, että tytöille on kivempia vaatteita kuin pojille?
tytöille vaal.punaista, on bambia, hello kittya, röyhelöä yms. ja pojille usein sinistä, ja joku autonkuva, poikkeuksena H&M vaatteet, josta löytyy snoopya, mikki hiirtä yms.

vai johtuuko vaan siitä että itsekin on ollut tyttö, että nuo tytön vaatteet miellyttää enemmän silmää :whistle: mulla on tyttö, ja kiva kun saa ostella tytön vaatteita =)

Minulla on poika ja tyttö tuossa järjestyksessä ja täytyy myöntää, että pojille ei ole MITÄÄN ja tytöillekaupoissa tankokaupalla kaikkea ihanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ......:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja kun tytölle pukee vihreää ja ruskeaa, niin mummot ja tätit ihastelee, että onpa suloinen poika!

no ei ainakaan meidän tyttöä pojaksi voi erehtyä. ja jos erehtyy niin mitä sitten? ei haittaa minua yhtään.

Ei oo meidänkään rinsessaa pojaksi luultu, paitsi vauva-aikana kerran pari.
Eikä poikaa oo luultu tytöksi, ei edes silloin kun sillä on vaaleanpunaista päällä =)

Inhoan rimpsua, röyhelöä ja vaaleanpunaista. Kierrän ne kaukaa ostoksilla ollessassani. Mielestäni poikien vaatevalikoima on nyt kohentunut huomattavasti. Mun poika pitää väreistä onneksi. P.O.P myy muutenaivan huippuihanaa vaatetta, myös pojille.

No minä en tykkää pukea lapsiani mihinkään mikkiin tms, mutta joo, vaatteita löytää tytöille paljon paremmin -siis kivoja! Pojille on niin paljon perus sinistä ym tummia poikavärejä, jotka ei hirveästi innosta!

Yhteistyössä