Tyttöjenilta..mies ei anna lupaa!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitsaaper
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitsaaper

Vieras
Tyttökaverini ovat suunnitelleet tyttöjeniltaa ja minutkin on kutsuttu. Mutta en ole koskaan parisuhteen aikana ollut yksin juhlimassa,koska mieheni ei ole lupaa antanut.En ole ystävilleni siitä sanonut koskaan, mutta ovathan he naureskelleet, kun monesti juhlissa hän on ainut mies. Miestäni se tittuilu ei haittaa, koska hän haluaa pitää minua silmällä. Nooh, aiemmin olen pystynyt junailemaan menoja siihen kohti jos on ollut tyttöjeniltoja enkä ole niihin osallistunut,mutta nyt tytöt tuumivat, että minun on osallistuttava nyt, eikä muttia. Miten hempatissa hoidan tämän? Joku varmasti ajattelee tämän olevan provo,mutta ei ole.

[QUOTE="vieras";28698412]Mihin sä luvan tarvit? Onko miehesi sun huoltaja? Sanot vaan, että heippa ja painut ovesta ulos.[/QUOTE]

Ei ole huoltaja,mutta on kuitenkin hirmuisen tarkka menoistani. Yhden kerran olin työporukan kanssa ravintolassa syömässä niin ukko soitteli perään ja ajeli ravintolan ohi autolla ja lopulta meninkin hänen kyydissään kotiin. Joten ei oikein onnistu vaan häipyminen :/

Kuule, sanot nyt vaan nätisti sille sun miehelles että on Tyttöjen ilta jonne sinäkin menet etkä edes kyseenalaista saatko mennä vai et. Mies yrittää kontrolloida ja alistaa sua tolla kieltäymisellä ja pitemmän päälle parisuhteessa se on aivan kamalaa. Miehesii ilmeisesti on mustasukkaista sorttia vai kuinka? Onko tyttöjen ilta kapakassa vai jonkun kotona? Mielestäni teidän tulis tehdä pelin säännöt selviksi että kumpikin voi mennä omissa menoissaan ilman että se tarkoittaa että heti ollaan pettämään menossa. Kauanko aikaa olette seurustelleet vai oletteko jo naimisisssa?

Mies on mustasukkainen isolla ämmällä, eikä syytä siihen tosiaan ole.Olemme olleet kihloissa jo 12 vuotta,naimisiin ei olla päästy. Usein tästä riidellään, mutta en aina jaksa tapella. Oletusarvo on että tyttöjenillassa on aina muut naisia paitsi ukkoni. Pitkässä parisuhteessa tämä on tosiaan alkanut rassaamaan. Tyttöjenilta on yhden naisen kotona ja sen jälkeen mennään baariin. En vain tiedä kuinka saan miehelle sanottua, että minä menen nyt..

Miehenihän ei käy itsekseen myöskään missään, sanoo syyksi ettei ymmärrä miksi pariskuntana ollessa pitäisi yksin bilettää. Toisin sanoen voisin minäkin vaatia tyttöjeniltaan pääsyä, jos hän olisi ollut poikien kanssa ulkona.

Olen aina unelmoinut, että menisimmr naimisiin, koska saisin viettää (toivottavasti) polttarit aivan rauhassa naisten kesken. Onhan tämä aivan älytöntä.

Huh, no kyllä oot kestänyt, ja kun et ole aiemmin juuri mennyt niin nyt se on hankalampaa todella paljon, hänen mustasukkainen mielensä varmaan kuvittelee että sä löydät paremman. Haluatko todellakin vielä naimisiin hänen kanssaan? En usko että tilanne helpottuu jos avioidutte, ehkä pikemminkin päinvastoin pahenee. Onko teillä lapsia? Miettisit tarkkaan mitä haluat, ja sen jälkeen olis puhuttava uudet säännöt selviksi jos suhde jatkuu. Pelkäätkö että hän on väkivaltainen, jos menet ilman hänen suostumusta? oon kyllä sitä mieltä että sun tulis mennä, jos hän ei sitä hyväksy niin ehkä kannattaa sitten miettiä suhteen tulevaisuutta ihan tosisaan.

Menet, etkä selittele sen kummemmin. Mustasukkanen on todella. Jospas tää sun menos sais aikaan sen, että hääkellot alkais kohta soida. Toisaalta, minä en uskaltais mennä naimisiin noin vahtivan miehen kanssa. Tuttavapiirissäni on sairaalloisen mustasukkaisuuden vuoksi joutunut eroamaan kolme naista.

tuo on ihan sairasta, että olet työkavereiden kanssa syömäs ja ajelee lähistöllä. Hyvin pimeää! Tollasten ukkojen kaa voi lopulta lähteä henki! Mun tutulle kävi niin :(

Oottepas ihania, kun jaksatte miettiä tätä mun kanssa. Meillä on yksi lapsi. Ainut syy mikä naimisiinmenossa tällä hetkellä houkuttaa on siis ne polttarit.. Ajattelen ettei mieheni voi niitä kieltää ja silloin pääsisin yksin tyttöjen kanssa ulos. Sairastahan sen vuoksi on naimisiin mennä, muttah. Voitteko kuvitella, että en edes tiedä mitä pelkään tapahtuvan jos lähden, pelkään jotain mitä en edes tiedä. Mies on muuten hirmuisen hyvä kumppani jos tätä ei lasketa, siksi kai olen tähän alistunut. Äidilleni olen tästä puhunut ja pyysin häntä puhumaan miehelleni, mutta ei kuulemma voi siihen puuttua, mutta ihmetteli kovasti. Aloin nyt pelkäämään, että voiko tässä tosiaan henki mennä..oliko jollekkin oikeasti käynyt niin?

Kun nyt aloin tarkkaan miettimään niin mieheni tulistuu hetkessä, jos toinen mies erehtyy puhumaan minulle baarissa tms. Silloin saan todella pidätellä häntä ja uhkailla kotiinlähdöllä kesken iltaa jne. Voisikohan tässä tosiaan olla ima henki kohta katkolla,hyi. Nyt kuullostaa, että oltas jatkuvasti bilettämässä, mutta niin ei ole.. Käydään juhlimassa 2-3 kertaa vuodessa siis.

Voi herranen aika sentään

Sinä haluat naimisiin sairaaloisen mustasukkaisen miehen kanssa siksi että saat pitää polttarit tyttöjen kanssa.
Oletko niin naivi, että kuvittelet saavasi sen tehdä. Miehesi siellä on yksi tytöistä, sekä sen illan jälkeen olet sidottu mieheen ja ei tiedä mitä tuollainen idiootti saa päähänsä tehdä omalle "omaisuudelleen"

Tiedätkö, että saat pitää vaikka joka ilta tyttöjen iltoja jos pakkaat tavarasi ja lähdette lapsen kanssa.
Mutta normaali lähteminen ei varmaankaan ole hyvä, koska miehesi ei ole normaali

Puhu tästä vaikka neuvolassa, jos lapsenne sen ikäinen ja mene aluksi äitisi liuo tai turvataloon, siitä sitten alkaa oma elämäsi taas, et edes varmaankaan muista mitä on eläminen

Olet alistettu kynnysmatoksi, omaisuudelksi.
Miksi olet tuollaista katsellut 12v

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Lähde sinne tyttöjeniltaan, mutta tärkeintä olisi kyllä nyt huolehtia jälkipeleistä. Eli soita vaikkapa turvataloon tai jonnekin, mihin pääsette lapsesi kanssa pakoon. Miehesi kuulostaa nimittäin siltä, että hermostuessaan saattaa sinulla olla henki höllällä.

• Tykkää
Reactions: LUSH
Jep, sairaalloisen mustasukkaiselta kuulostaa ja tiedän tapauksia. Eräällä ystävälläni on mies, joka katsoo itse voivansa mennä omia menojaan, mutta nainen ei, eikä tämä saisi edes meikata. Oltiin kerran illallisen jälkeen porukalla jatkoilla, kaverin mies oli omissa menoissaan - baarissa - soitti kaverille ja käski mennä kotiin samalla, kun mies jatkoi omaa iltaansa.

Minusta tässä on kyse vakavasta asiasta, eikä mistään pienestä vahtaamisesta. Miten muu oma meneminen kuin "bilettäminen"? Saatko käydä harrastamassa, kavereiden kanssa kävelyllä jne?

Minusta teillä tosiaan keskustelun paikka, jos et erota vielä halua. Kyse ei nyt ole tästä yhdestä tyttöjen illasta vaan sairaalloisesta mustasukkaisuudesta yleisesti. Jos keskustelu kahdestaan tuntuu vaikealta, niin pariterapia voisi auttaa. Hyvään parisuhteeseen kuuluu myös parisuhteen ulkopuolista sosiaalista elämää. Älä nyt ainakaan naimisiin mene polttareiden takia. Älä mene naimisiin ollenkaan, jos et ennen kosintaa saa muutenkin viettää omaa aikaa omilla ehdoillasi. Tilanteesi on todella vakava.

Jos nyt olet vielä päättänyt jatkaa suhdetta ja haluat tyttöjen iltaan, voisit ehdottaa seuraavaa. Kaverin kotiin mies ei voi tulla, kun ei ole kutsuttu eikä siellä ole kuin naisia, mutta jatkoille baariin mies voisi tulla mukaan. Tämä olisi vähän niinkuin kompromissi ja mies saisi sua silti vahtia. Voishan hän istua vaikka autossa sen kaverin kodin ulkopuolella, niin ei tarttis sisään tulla ;)

Mutta oikeesti, älä jää tollasen kontrolloijan luo tai vaadi ainkin jotin pariterapiaa aiheesta.

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
Ei ole huoltaja,mutta on kuitenkin hirmuisen tarkka menoistani. Yhden kerran olin työporukan kanssa ravintolassa syömässä niin ukko soitteli perään ja ajeli ravintolan ohi autolla ja lopulta meninkin hänen kyydissään kotiin. Joten ei oikein onnistu vaan häipyminen :/

Vaikutat aivan idiootilta, koska olet valinnut tuollaisen kontrollifriikin miehekseni ja alistut aivan vapaaehtoisesti.

Provohan tämä selkeästi on, eihän kukaan voi tuollaiseksi kynnysmatoksi alistua.

Ja jos ei olisikaan, niin mikä ongelma, menet tyttöjen iltaan, piste. Isäsi kanssako seurustelet vai miksi ihmeessä käskyjä otat vastaan?

[QUOTE="joo";28698505]tuo on ihan sairasta, että olet työkavereiden kanssa syömäs ja ajelee lähistöllä. Hyvin pimeää! Tollasten ukkojen kaa voi lopulta lähteä henki! Mun tutulle kävi niin :([/QUOTE]

Samoin mun äidille :( Ei voinut edes kaupassa käydä rauhassa kun ukko soitteli monta kertaa.

Yhteistyössä