Mies ei anna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Homomies89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Homomies89

Vieras
En ole äiti, enkä nainen, vaan homokundi jolta löytyy ikää 23 vuotta :D Ajattelin kuitenkin kysäistä teidän leidien viisaita neuvoja koska muutenkin tosi mielenkiintoiseksi olen tämän foorumin kokenut. Mä olen seurustellut nyt noin 7 kk yhden kundin kanssa jolla on ikää kymmenen vuotta enemmän. Ongelma on sellainen että meillä ei ole seksiä.

Ekoilla treffeille oli sen verran että hän pani mua mutta ei lauennut. Sitten on ollut kaksi suihinottokertaa mutta hän ei taaskaan lauennut. Sanoo että hänellä ei ole minkäänlaisia seksuaalisia haluja mutta mitäpä löytyykään hänen kalsareistaan kun pyykkään - tadaa - sitä itseään eli mällitahroja.

Mua raivostuttaa tää tilanne. Ensinnäkin raivostuttaa se seksin puute ja kaiken lisäksi se että mies ei ees myönnä runkkaavansa vaikka tiedän näin tapahtuvan. Eilen mulla meinas taas proppu palaa kun suihkusta kuulu vaan että AAAAAH silleen vaimeesti tukahdetettuna ja tänäänkin oli taas mällitahroja boksereissa. Apua :(

Siis eihän ne liitykään mutta todistaa ainakin sen että oma käsi on maistunu kahteen otteeseen päivän aikana eli todennäkösesti kun olin lenkillä. Mutta äänistä päätellen suihkussa tapahtu taas ku halusi niin hanakasti mut ulos talosta hakemaan esim. pyykit tai käymään kaupassa.
Mun on pakko nyt asua sen kanssa kunnes saan oman kämpän koska on uhkaillut heittävänsä mut pellolle jos puhun sen kanssa seksiasioista... Tässä taloudellisessa tilanteessa ei jättäminen oo niin helppoo.

No mitä sä seksistä vingut, saathan sä siis rahaa. Ei se sen vika ole ettei se jaksa seksiä, omin käsin saa niin paljon helpommin etten mäkään ymmärrä miks mun pitäis harrastaa miehen kans kun en sais kuitenkaan.
Te ette vaan sovi yhteen, piste.

Miksi sä oot muuttanut sen kanssa yhteen? Jos alunperinkään ei ole seksiä ollut ja sinä sitä kapiaat ja siitä ei saa edes puhua. Taidat olla hänelle vain "edustusvaimo" ja muut palvelut otetaan toisaalta... Älä poika hyvä niin äkkiä äläkä kevyin perustein muuta kimppaan kanakään, älä miehen äläkä naisen, kanssa.

Me erottiin exän kanssa jolloin jäin tyhjän päälle ja tää tyyppi otti mut asumaan. Alotettiin kämppiksinä mut sit ihastuttiin ja alettiin ikään kuin seukkaamaan. Nyt ehdotin että oltais vaan kämppiksiä ja mä saisin esim seksini muualta mutta sehän ei enää herralle sovi kun "seurustellaan" ja jos ei seurustella hän heittää mut ulos. Tosi kiva.

Been there... :) Edelleen saman kans kimpassa, mut tilanne nykysin totally different.

1. Lopeta nalkuttaminen (ja syyllistäminen), seksin VAATIMINEN, äläkä ota puheeksi laukeamista. (Ole mukava toiselle ja sitten kun sattuu se hetki, että ois aikaa ja jaksamista molemmilla, tee aloita hyväilemällä. Pieni flirtti päivän aikana voi olla eduksi. Älä puhu mitään, vaan antakaa tilanteen viedä niin pitkälle kuin menee. Laukeaminen ei ole pakollista, todennäköisesti vain stressaat ja luot suorituspaineita kumppanillesi siitä huolehtimalla.)

2. Opettele tuntemaan kumppani, keskustelkaa muulloin kuin seksinyhteydessä siitä mistä pidätte ja mistä ette. Oot kuiten nii nuori viel, et toista voi turhauttaa sun osaamattomuus, mutta ei ehkä tohdi ottaa asiaa puheeksi.

3. Ole kärsivällinen. Me ollaan oltu pian 3 vuotta yhdessä ja mies sai vasta pari kuukautta sitten mut laukeen. :)

Äläkä missään nimessä kiellä toiselta omaa kivaa.

MÄ NALKUTAN????? Mua ei oo ikinä loukattu näin pahasti. Mua ei vois vähempää seksi enää tän tilanteen jälkeen ees kiinnostaa joten painukaa vittuun joka ikinen huora.

Yhteistyössä