Tyttö oli kaverinsa luona saanut roiskeläppäpizzaa!!!! Siis ei heivata!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Angry
  • Ensimmäinen viesti
Angry
Oli eilen koulusta päin mennyt kaverin luokse ja perheen äidillä oli ollut kiire johonkin ja oli lämmittänyt lapsille roiskeläpät mikrossa!!!!!!!
Mun tyttö on jo neljännellä ja luulisi hänenkin tajuavan, ettei tuollaista paskaa saa laittaa kurkusta alas!!! Kyllä pistää vihaksi.
Ja tämä naikkonen saa kyllä aivan varmasti kuulla asiasta, kun näen.
Myrkyttäkööt omat lapsensa, mutta ei mun.
 
Angry
Kyllä minä nyt ymmärrän, että ei yhteen einespizzaan kukaan kuole, mutta meidän perheessä noudatetaan terveellisiä elintapoja ja en halua, että lapsi oppii syömään mössöä.
 
"Vieras vaan"
Kyllä minä nyt ymmärrän, että ei yhteen einespizzaan kukaan kuole, mutta meidän perheessä noudatetaan terveellisiä elintapoja ja en halua, että lapsi oppii syömään mössöä.
Kuulehan nyt. Turha vinkua. Mitäs päästit lapsesi kaverin luokse ilman, että selvitit etukäteen, aikooko perheen äiti tarjota jotain syötävää ja millaista mahdollinen syötävä on. Vastuullinen vanhempi selvittää tällaiset asiat etukäteen ja tekee vasta sen jälkeen päätöksen, päästääkö lapsensa lähtemään kaverin luokse. Oma mokasi siis.
 
Kuningasidea!!!!:
Pystyisköhän sitä tyttöös oksettaa vielä tälleen jälkikäteen? Jospa se ei oo kerinny vielä sulaa!!!
 
"jippii"
Mun lapsella kans yks tuollaisen perheen kaveri. Tota se on nykyään!! Ei ihme, ettei kaverit syö meillä mitään ja närppii ruokiaan jos kotona totutetaan pizzoihin ja ties mihin. Mun lapsen kaverin luona syövät aina valmiita einesruoka-annoksia! Jopa itse hakevat ja saa valita minkä ottaa joskus. Toisen luona syötii uunimakkaraa ekana pvänä ja kun yötä oli, niin seuraavana saivat pizzaa. Mä olen myös järkyttynyt. Ymmärrän pointisi vallan hyvin ap.
 

Yhteistyössä