Tyttö oli kaverinsa luona saanut roiskeläppäpizzaa!!!! Siis ei heivata!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Angry
  • Ensimmäinen viesti
antakaamunkestää
Nyt musta tuntuu, että mä tiedän tän äitin. Meidän muksu saa yhen kaverin luona tosi usein roiskeläppää, ja tämä oletettavasti alkuperänen on mullekin asiaa avannu ja valittaa ku hänen lapselle syötetään mikropizzaa. Voisko olla sama? Mulla tullu kyl mieleenkään lähtee niistä pizzoista valittamaan, ja jos tää on sama tapaus, ni hyvin voi ottaa lapsensa kotio syömään! Ei ole pitkä välimatka.
 
kukkamaari
Alkuperäinen kirjoittaja kääääääk;30448906:
Ja minun miehelle oli tarjottu kahviossa kuumaa torttua :( onneksi hän ei helposti sorru ilmaisiin houkutuksiin
Sinulla on selkeästi hyvätapainen mies kun ei sorru houkutuksiin, otahan ap oppia tämän kirjoittajan miehestä ja opeta tapoja lapsellesi :)
 
Hiippari
:D täällä myös eräs roiskeläppämyrkyttäjä ilmoittautuu!

On erikseen jääkaappi tuolla ulkorakennuksen "touhutiloissa" jonne heivaan roiskeläppiä, nakkeja, lihiksii, sämpylöitä, leikkeleitä, Oltermannia, Kartanon kiusauksia ja sitten on tupperit täynnä vihanneksia sun muuta hedelmäkulhon lisäksi. Ok, on siellä protskurahkoja, raejuustoa jne myös ja keitettyjä kananmunia.
Oletan siellä jokaiselle olevan jotakin edes.. Ei ole minun hommani huolehtia toisten ravitsemuskasvatuksista, kunhan masunsa täyteen saavat. Aina voi mennä kotio syömään jos ei tarjoilut kelpaa ;)

Saavat kaverit syödä mitä lystää kun isäntäväki ei ole paikalla.. Jos oikein villiksi heittäydyn niin uunissa ne roiskeet vasta paraneekin kun heittää päälle esim.ananasta, tomaattia ja voimakasta juustoraastetta. Voi miten ne verisuonet paukkuukaan. Yleensä on kunnon pakastepitsoja tuunauspohjiksi nuorisolle kuitenkin. :)
Meillä mennään kohtuudella kaikessa. Usein ne, joilla on tiukka, toooodella terveellinen ja herkuton lapsuus ovat niitä kovimpia ahmijoita vanhempina. Eivät toki kaikki.
 
lurps
Täällä myös yksi myrkyttäjä!!! Syötettiin yks päivä KOKO PERHEELLE myös lapsille ulkomaisten omistamasta pitseriasta PIZZAA...miettikää,jopa tuo 3v veteli hyvällä mielellä! harmi kun ei ollut limukkaa vaan jouduimme tyytymään lasten kanssa mehuun :/ meni melkein pilalle koko ateria. Nyt tekis mieli hakea hesestä,mutta ehkä jätämme sen toiselle päivälle ;) ;) :D
 

Yhteistyössä