tyttö lapsista ja isistä kysymys!

  • Viestiketjun aloittaja moi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On se hyvä että opit taas maailmasta lisää. Lue joskus jotain fantasioita niin huomaat kuinka usein ne pyörivät myös omien veljien tai siskojen ympärillä. Siis aivan normaalien ihmisten, tuskin kaikki mitään kieroutuneita ovat tai sitten niitä on paljon. Suojele ainakin lapsiasi, äläkä päästä sen jukka-sedän kanssa saunaan, vaikka kuinka ovat sukua ja sinun mielestä silloin ei pitäisi toista haluta.
Juuh....ja fantasia onkin totta. Mutta jos sinä olet se veljen himoitsija, niin missä vaiheessa on normaalia ruveta, veljeään himoitsemaan?
Kaikille eri asiat on normaaleja, jossain päin maailmaa on normaalia otta 9-vuotias vaimo. Mieti sitä. Minä en ole missään ristiretkellä omia ajatuksia puolustelemassa, haluan vain että otatte asiat vakavasti, ettekä oleta että kaikilla on juuri samanlainen, siveellinen ja kaunis seksuaalisuus niin kuin teillä itsellä on. Suojelkaa lapsianne, vaikka ette itse näe asioissa mitään seksuaalista.
peesailen tätä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikille eri asiat on normaaleja, jossain päin maailmaa on normaalia otta 9-vuotias vaimo. Mieti sitä. Minä en ole missään ristiretkellä omia ajatuksia puolustelemassa, haluan vain että otatte asiat vakavasti, ettekä oleta että kaikilla on juuri samanlainen, siveellinen ja kaunis seksuaalisuus niin kuin teillä itsellä on. Suojelkaa lapsianne, vaikka ette itse näe asioissa mitään seksuaalista.
Siinä tapauksessa, ja muihinkin sun tän ketjun sanomisiin pohjaten, minkään ikäiset lapset ja vanhemmat, ei voisi saunoa yhdessä. Ei elämäänsä voi elää, peläten aina pahinta, tai minä ainakaan en voi.



 
Niin, mie olen 25 vuotta ja siitä huolimatta voisin mennä isäni kanssa saunaan jos vaan samaan aikaan samassa paikassa saunaan oltaisi menossa.
Herranjumala se on minun ISÄNI :eek:
Eikä muutenkaan ole tapana mennä saunaan sillä mielellä että katselen sauna-kumppanini sukupuolivehkeet ja varustukset tai muuten saunomisessa olisi mitään seksuaalista. Se on vaan yksi (ja muuten Paras!) tapa peseytyä ja kaupan päälle lämpimässä vielä rentoutuukin.

Voisin muuten käydä saunassa muidenkin sukulais miesten kanssa, niin ihan verisukulaisten kun naitujenkin. Osan kanssa olen aikuis iällä saunassa ollutkin (esim ukkini ja jotkut miespuoliset serkkuni) eikä siinä ole mitään sairasta, kieroutunutta tai hävettävää. Ennemmin se sairaus ja kieroutuminen on sielä päässä joka saunomista kierona sun muuna pitää.


Lisään vielä että jos himoitsisin sukulaisiani/lapsiani tai joku sukulaiseni himoitsisi, niin varmaan tekisin/tekisi sitä muuallakin kun sielä saunassa ja näin ollen pitäisi kyllä sitä "Jukka-setää" välttää paljon muissakin tilanteissa kun saunomisessa. On totta että on olemassa sairaita ihmisiä jotka etsii tilaisuutta päästä käsiksi pieneen tai suureen ihmiseen vastoin tämän tahtoa mutta en ala todellakaan olettamaan että KAIKKI sukumme miehet/naiset tällaisia on ja että lapseni ei saa saunoa kun vain ja ainoastaan minun kanssani. Sen verran luottamusta vielä minun maailmastani löytyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei tietenkään oman lapsen kohdalla. Voi jessus kun te kääntelette ja vääntelette noita asioita. Ei ole normaalia himoita omaa lastaan, mutta oma veli on minun mielestä aivan eri asia, tai kaveri tai serkku, ei kaikki ole niin läheisiä. On olemassa velipuolia joita ei ole lapsena nähnytkään ja vaikka mitä. Mutta saunokaa ihan rauhassa, tehkää niin kuin tahdotte. Mutta sen toivon teidän muistavan että kaikki eivät ajattele niin kuin te ja 16v. tyttölapsi ei kuulu saunaan veljen tai isän kanssa.


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Mä jotenkin voisin olettaa että suurin osa isistä ja veljistä jättää kyllä kuusitoistavuotiaan tyttären/siskon rauhaan. :x Millainen kuva sulla oikein on miehistä?
Miksi se 16-vuotias tyttö sitten olisi vähemmän vaarassa saunoessaan äitinsä, mummonsa tai siskonsa kanssa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[quote="vieras"
No ei tietenkään oman lapsen kohdalla. Voi jessus kun te kääntelette ja vääntelette noita asioita. Ei ole normaalia himoita omaa lastaan, mutta oma veli on minun mielestä aivan eri asia, tai kaveri tai serkku, ei kaikki ole niin läheisiä. On olemassa velipuolia joita ei ole lapsena nähnytkään ja vaikka mitä. Mutta saunokaa ihan rauhassa, tehkää niin kuin tahdotte. Mutta sen toivon teidän muistavan että kaikki eivät ajattele niin kuin te ja 16v. tyttölapsi ei kuulu saunaan veljen tai isän kanssa.


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Mä jotenkin voisin olettaa että suurin osa isistä ja veljistä jättää kyllä kuusitoistavuotiaan tyttären/siskon rauhaan. :x Millainen kuva sulla oikein on miehistä?
Miksi se 16-vuotias tyttö sitten olisi vähemmän vaarassa saunoessaan äitinsä, mummonsa tai siskonsa kanssa? [/quote]

Toi veli-kirjoitus, ei sitten ollut mun näppiksestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et taida olla kovin seksuaalinen?? En minä ainakaan pystyisi olla katselematta toisen elimiä, oli sitten sukua tai ei. Isä kyllä yököttää, mutta veljeni on oikein komea, että en kyllä uskaltais hänen kanssa saunoa, rupeis vielä....
Sauna ei ole seksiä varten, vaan puhdistautumista, peseytymistä, mielen nollaamista varten. Tai ainakin minulle on..,
No meillä se on kyllä myös ihan jotain muuta varten... Muistakaa se että kaikki eivät ole yhtä himottomia kuin te itse olette. Ei kai tällä muuten mitään väliä, mutta älkää saattako tyttäriänne vaaraan siksi että ette itse näe siinä mitään seksuaalista, moni muu näkee.
:LOL:
vaikka ois kuinka himokas niin ei ole normaalia himoita veljeään vaikka munat näkiski. taitaa nyt sulla olla jotain vikaa ennemmin kun saunojilla
 
lisään vielä että on suorastaan naurettavaa suojella tyttöjä miehiltä.
Ette olekuulleet että on myös naispuolisia lapsiinsekaantujia ja ihan pojat on uhrin asemassa.

suorastaan naurettavaa ajatusmaailmaa.

pitää laittaa lapsi visssiin yksin saunaan että on suojassa kaikelta pahalta.
 
JUST!!!! Ja mun mielestä on SAIRASTA saunoa aikuisena naisena oman isän tai veljen kanssa!!!
Mulla on hyvät ja lämpimät välit isääni ja veljeeni, mutten ikinä menis saunaan niitten kanssa kuitenkaan!!!
SAIRASTA!!!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
lisään vielä että on suorastaan naurettavaa suojella tyttöjä miehiltä.
Ette olekuulleet että on myös naispuolisia lapsiinsekaantujia ja ihan pojat on uhrin asemassa.

suorastaan naurettavaa ajatusmaailmaa.

pitää laittaa lapsi visssiin yksin saunaan että on suojassa kaikelta pahalta.
Puhumattakaan että myös nainen voi tuntea sairasta tarvetta sekaantua tyttölapseen ja mies poikalapseen.


joten kaikki jotka ajattelette että saunominen on sairasta: SAUNOKAA YKSIN. Vain se on turvallista. Ja varsinkin, laittakaa lapsenne saunomaan yksin, koskaan ei tiedä KUKA himoitsee ja ketä. Ette tiedä kenenkään muun kun itsenne ajatuksen, jos niitäkään. Eli ei miestänne lastenne kanssa saunaan missään nimessä.

(hohhoijaa sentään)
 
sokerina pohjalla
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
JUST!!!! Ja mun mielestä on SAIRASTA saunoa aikuisena naisena oman isän tai veljen kanssa!!!
Mulla on hyvät ja lämpimät välit isääni ja veljeeni, mutten ikinä menis saunaan niitten kanssa kuitenkaan!!!
SAIRASTA!!!!! :D
Jokainen tyylillään.
Kunhan et opeta lapsille tuota tyyliä tai ymmärrät ainakin suojella heitä. kaikilla kun ei lue otsassa että voin himoita jopa sukulaisia, vaikka he siihen pystyisivätkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sokerina pohjalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
JUST!!!! Ja mun mielestä on SAIRASTA saunoa aikuisena naisena oman isän tai veljen kanssa!!!
Mulla on hyvät ja lämpimät välit isääni ja veljeeni, mutten ikinä menis saunaan niitten kanssa kuitenkaan!!!
SAIRASTA!!!!! :D
Jokainen tyylillään.
Kunhan et opeta lapsille tuota tyyliä tai ymmärrät ainakin suojella heitä. kaikilla kun ei lue otsassa että voin himoita jopa sukulaisia, vaikka he siihen pystyisivätkin.
Joten muistat varmaan ettet laske lapsiasi miehesi, äitisi tai isäsi kanssa saunaan yksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sokerina pohjalla:
Kunhan et opeta lapsille tuota tyyliä tai ymmärrät ainakin suojella heitä. kaikilla kun ei lue otsassa että voin himoita jopa sukulaisia, vaikka he siihen pystyisivätkin.
Opetan lapseni luottamaan, en kuitenkaan sokeasti, elämään ja ihmisiin. Ja kyllä, päästän heidät ystävien ja sukulaisten kanssa saunaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Järkytän teitä lisää, kehtaisin ihan hyvin vaihtaa vaikka vaatteeni isäni ja veljeni nähden, hyi minua :xmas: Mun mielestä on epänormaalia, että joku näkee koko perheen yhdessä saunomisessa jotain epänormaalia :whistle:
En näe mitään epänormaalia siinä että perhe saunoo yhdessä, mutta jos lapsi on jo aikuinen nainen ja menee isänsä kanssa saunaan niin se ei vain ole yksinkertaisesti normaalia. Hyvät välit minullakin isääni on, mutta en missään nimessä tunne tarvetta mennä saunaan hänen kanssaan. Olen myös aivan sinut kroppani kanssa, mutta en silti kehtaisi ikinä mennä saunaan veljieni tai isäni kanssa. Ei hyvänen aika ei ikinä.
peesaan tätä.Ei mun mielestä ole normaalia mennä isän tai veljen kans saunaan enää aikuisiällä.
Ite olin vielä joskus13 vuotiaana äidin kanssa mut isä kävi ensin veljien kans ja mä sitten äidin kans. mut sekin loppu siis n. 13 vuotiaana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja sokerina pohjalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
JUST!!!! Ja mun mielestä on SAIRASTA saunoa aikuisena naisena oman isän tai veljen kanssa!!!
Mulla on hyvät ja lämpimät välit isääni ja veljeeni, mutten ikinä menis saunaan niitten kanssa kuitenkaan!!!
SAIRASTA!!!!! :D
Jokainen tyylillään.
Kunhan et opeta lapsille tuota tyyliä tai ymmärrät ainakin suojella heitä. kaikilla kun ei lue otsassa että voin himoita jopa sukulaisia, vaikka he siihen pystyisivätkin.
Joten muistat varmaan ettet laske lapsiasi miehesi, äitisi tai isäsi kanssa saunaan yksin.
Ei vaan oletan että he eivät ole niin sairaita että katselisivat lapsia. Mutta kun tyttärelläni alkaa teini-ikä pukkaamaan päälle ja rinnat kasvaa niin en varmasti päästä häntä isäni kanssa saunaan, on se sen verran perverssi. Luotan joihinkin, en kaikkiin, niin kuin te näytätte tekevän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja sokerina pohjalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
JUST!!!! Ja mun mielestä on SAIRASTA saunoa aikuisena naisena oman isän tai veljen kanssa!!!
Mulla on hyvät ja lämpimät välit isääni ja veljeeni, mutten ikinä menis saunaan niitten kanssa kuitenkaan!!!
SAIRASTA!!!!! :D
Jokainen tyylillään.
Kunhan et opeta lapsille tuota tyyliä tai ymmärrät ainakin suojella heitä. kaikilla kun ei lue otsassa että voin himoita jopa sukulaisia, vaikka he siihen pystyisivätkin.
Joten muistat varmaan ettet laske lapsiasi miehesi, äitisi tai isäsi kanssa saunaan yksin.
Ei vaan oletan että he eivät ole niin sairaita että katselisivat lapsia. Mutta kun tyttärelläni alkaa teini-ikä pukkaamaan päälle ja rinnat kasvaa niin en varmasti päästä häntä isäni kanssa saunaan, on se sen verran perverssi. Luotan joihinkin, en kaikkiin, niin kuin te näytätte tekevän.
En minä luota KAIKKIIN. En laske lastani kenentahansa kanssa saunaan (uimahallit nyt on ikävä poikkeus, sielä kun ei voi käskeä "naapurin Erkkiä" poistumaan saunasta/suihkusta siksi aikaa kun lapseni sielä käy). Omat sukulaiseni kuitenkin oletan tuntevani sen verran hyvin etten epäile heidän olevan niin sairaita että lapseeni sekaantuisivat. Eriasia olisi jos jollakin olisi taipumuksia siihen suuntaan, mutta ei ole koskaan tullut ilmi, niin miksen siis luottaisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja sokerina pohjalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
JUST!!!! Ja mun mielestä on SAIRASTA saunoa aikuisena naisena oman isän tai veljen kanssa!!!
Mulla on hyvät ja lämpimät välit isääni ja veljeeni, mutten ikinä menis saunaan niitten kanssa kuitenkaan!!!
SAIRASTA!!!!! :D
Jokainen tyylillään.
Kunhan et opeta lapsille tuota tyyliä tai ymmärrät ainakin suojella heitä. kaikilla kun ei lue otsassa että voin himoita jopa sukulaisia, vaikka he siihen pystyisivätkin.
Joten muistat varmaan ettet laske lapsiasi miehesi, äitisi tai isäsi kanssa saunaan yksin.
Ei vaan oletan että he eivät ole niin sairaita että katselisivat lapsia. Mutta kun tyttärelläni alkaa teini-ikä pukkaamaan päälle ja rinnat kasvaa niin en varmasti päästä häntä isäni kanssa saunaan, on se sen verran perverssi. Luotan joihinkin, en kaikkiin, niin kuin te näytätte tekevän.
nyt onkin kyse siitä että teidän perheessä ei kaikki ole kohdillaan. Kuitenkin useimmissa perheissä kaikki on kunnossa.
Ikävää että olet elänyt lapsuutesi ja aikuis iän kieroutuneessa ympäristössä. kannattais tehä asialle jotain
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
En minä luota KAIKKIIN. En laske lastani kenentahansa kanssa saunaan (uimahallit nyt on ikävä poikkeus, sielä kun ei voi käskeä "naapurin Erkkiä" poistumaan saunasta/suihkusta siksi aikaa kun lapseni sielä käy). Omat sukulaiseni kuitenkin oletan tuntevani sen verran hyvin etten epäile heidän olevan niin sairaita että lapseeni sekaantuisivat. Eriasia olisi jos jollakin olisi taipumuksia siihen suuntaan, mutta ei ole koskaan tullut ilmi, niin miksen siis luottaisi?
Juuri näin, en mäkään lapsiani päästäisi, jos joku ventovieras, soittaisi ovikelloa, ja pyytäisi lapsiani saunaan!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja sokerina pohjalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
JUST!!!! Ja mun mielestä on SAIRASTA saunoa aikuisena naisena oman isän tai veljen kanssa!!!
Mulla on hyvät ja lämpimät välit isääni ja veljeeni, mutten ikinä menis saunaan niitten kanssa kuitenkaan!!!
SAIRASTA!!!!! :D
Jokainen tyylillään.
Kunhan et opeta lapsille tuota tyyliä tai ymmärrät ainakin suojella heitä. kaikilla kun ei lue otsassa että voin himoita jopa sukulaisia, vaikka he siihen pystyisivätkin.
Joten muistat varmaan ettet laske lapsiasi miehesi, äitisi tai isäsi kanssa saunaan yksin.
Ei vaan oletan että he eivät ole niin sairaita että katselisivat lapsia. Mutta kun tyttärelläni alkaa teini-ikä pukkaamaan päälle ja rinnat kasvaa niin en varmasti päästä häntä isäni kanssa saunaan, on se sen verran perverssi. Luotan joihinkin, en kaikkiin, niin kuin te näytätte tekevän.
En minä luota KAIKKIIN. En laske lastani kenentahansa kanssa saunaan (uimahallit nyt on ikävä poikkeus, sielä kun ei voi käskeä "naapurin Erkkiä" poistumaan saunasta/suihkusta siksi aikaa kun lapseni sielä käy). Omat sukulaiseni kuitenkin oletan tuntevani sen verran hyvin etten epäile heidän olevan niin sairaita että lapseeni sekaantuisivat. Eriasia olisi jos jollakin olisi taipumuksia siihen suuntaan, mutta ei ole koskaan tullut ilmi, niin miksen siis luottaisi?
Ei heidän tarvitse sekaantua jättääkseen vaurioita. Siinä se ongelma kai piileekin. Lapsi on teini-iässä tietoisimmillaan omasta seksuaalisuudetsaan, rintojen kasvusta jne. Heille riittää että joku aikuinen mies sattuu vilkaisemaan sinne päin, niin he kuvittelevat että heitä katsottiin sillä silmällä. Teinithän muutenkin kuvittelevat että jokainen mies on juuri heistä kiinnostunut tai miksi muuten irc-galleria olisi täynnä jotain peppuvakokuvia.
 
mun mielestä voi isänsä kans käydä saunassa jos se tuntuu itsestä ok..mulla oli kotona isäpuoli ja taisin olla 3luokalla kun lopetin yhdessä saunas käymisen..kaveri käy isänsä kans saunas vieläkin 28v
meillä tyttö 8v ja vielä käy saunassa isänsä kans..ja ukin ja..no mut tuskin montaa vuotta enää..luulisin
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei heidän tarvitse sekaantua jättääkseen vaurioita. Siinä se ongelma kai piileekin. Lapsi on teini-iässä tietoisimmillaan omasta seksuaalisuudetsaan, rintojen kasvusta jne. Heille riittää että joku aikuinen mies sattuu vilkaisemaan sinne päin, niin he kuvittelevat että heitä katsottiin sillä silmällä. Teinithän muutenkin kuvittelevat että jokainen mies on juuri heistä kiinnostunut tai miksi muuten irc-galleria olisi täynnä jotain peppuvakokuvia.
Mä en nyt tajua sua!!!! En mä käynyt teininä veljieni kanssa saunassa, siis silloin, kun tissit ja karvat rupes kasvaan. Vasta näin aikuisemmalla iällä, ollaan taas ruvettu saunoon uudelleen yhdessä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei heidän tarvitse sekaantua jättääkseen vaurioita. Siinä se ongelma kai piileekin. Lapsi on teini-iässä tietoisimmillaan omasta seksuaalisuudetsaan, rintojen kasvusta jne. Heille riittää että joku aikuinen mies sattuu vilkaisemaan sinne päin, niin he kuvittelevat että heitä katsottiin sillä silmällä. Teinithän muutenkin kuvittelevat että jokainen mies on juuri heistä kiinnostunut tai miksi muuten irc-galleria olisi täynnä jotain peppuvakokuvia.
Mä en nyt tajua sua!!!! En mä käynyt teininä veljieni kanssa saunassa, siis silloin, kun tissit ja karvat rupes kasvaan. Vasta näin aikuisemmalla iällä, ollaan taas ruvettu saunoon uudelleen yhdessä.
Miksi et käynyt jos se kerran on niin normaalia??

 

Yhteistyössä