Niin, mie olen 25 vuotta ja siitä huolimatta voisin mennä isäni kanssa saunaan jos vaan samaan aikaan samassa paikassa saunaan oltaisi menossa.
Herranjumala se on minun ISÄNI
Eikä muutenkaan ole tapana mennä saunaan sillä mielellä että katselen sauna-kumppanini sukupuolivehkeet ja varustukset tai muuten saunomisessa olisi mitään seksuaalista. Se on vaan yksi (ja muuten Paras!) tapa peseytyä ja kaupan päälle lämpimässä vielä rentoutuukin.
Voisin muuten käydä saunassa muidenkin sukulais miesten kanssa, niin ihan verisukulaisten kun naitujenkin. Osan kanssa olen aikuis iällä saunassa ollutkin (esim ukkini ja jotkut miespuoliset serkkuni) eikä siinä ole mitään sairasta, kieroutunutta tai hävettävää. Ennemmin se sairaus ja kieroutuminen on sielä päässä joka saunomista kierona sun muuna pitää.
Lisään vielä että jos himoitsisin sukulaisiani/lapsiani tai joku sukulaiseni himoitsisi, niin varmaan tekisin/tekisi sitä muuallakin kun sielä saunassa ja näin ollen pitäisi kyllä sitä "Jukka-setää" välttää paljon muissakin tilanteissa kun saunomisessa. On totta että on olemassa sairaita ihmisiä jotka etsii tilaisuutta päästä käsiksi pieneen tai suureen ihmiseen vastoin tämän tahtoa mutta en ala todellakaan olettamaan että KAIKKI sukumme miehet/naiset tällaisia on ja että lapseni ei saa saunoa kun vain ja ainoastaan minun kanssani. Sen verran luottamusta vielä minun maailmastani löytyy.