Tyttö- ja poikalapsien erot

Neljän pojan äitinä ei omaa kokemusta ole, mutta tuntuu serkkutytöt olevan parempia monessa.....nukkumisessa, lukemisessa, järjestyksen ylläpidiossa ..siis tavaroiden, koulussa, etc :LOL: :LOL: :LOL:
Mutta onpa oma nelikkonikin osin kuin yö ja päivä.
Ehkä muut osaavat oikeasti sinulle vastata... :flower:
 
Mulla on 4 levotonta nukkujaa (poikia) ja yksi vauva (poika) josta ei vielä osaa sanoa. Ei ole kai ole sukupuolesta kiinni koska mulle on "ystävä" sanonut että se on ihan mun oma syy että nukkuvat huonosti kun minä olen kuulemma itsekin niin levoton... ( 5 lapsen kotiäiti joka ei käy edes baareissa...) -ota siitä sitten selvää :\|
 
Mun esikoinen tyttö nukkui pienenä huonosti,nyt isompana nukkuu kuin tukki,pää tyynyyn ja untenmailla ollaan. =)
Pojista vanhempi on ollut melkein aina hyvä ja rauhallinen nukkuja,jossain vaiheessa uhmaikää ja tutin pois jäännin aikoihin nukkui levottomammin.KUopus poikani on ollut myös suht' rauhallinen uniltaan. =) B)
 
meillä poika ollut lähes koko ikänsä aamunvirkku ja taaperoiässä levoton nukkuja, sängystäkin pudonnut useita kertoja! Tytöt taas ovat nukkuneet rauhallisemmin ja haluavat aamulla nukkua pidempään jos vaan ei poika ennätä heitä herättämään. En tiedä onko vaan sattumaa, onko sukupuolella vaikutusta tähän asiaan?
 

Yhteistyössä