Tyttö etsii apua!

  • Viestiketjun aloittaja Taistelija89
  • Ensimmäinen viesti
Taistelija89
Niin että tällanen "sievoinen" onkelman poikanen... olen yli 170cm ja noin 82.0kg muhkea tyttö. En näytä ulospäin mutta jos pidän tiukkaa paitaa ja housuja niin kyllä läskit näkyvät. Joten voisko joku kertoo että mikä on mulle se IHANNE paino ja mitä liikuntaa pitäisi harrastaa että saisin jaloista, pakaroista, mahasta ja käsistä läskei vähemmäksi? :/ Tämä olis siis super, hyper tärkee tieto joten vastatkaa vielä tänään kiitos! :p P.S. Mihin lihaksiin ratsastus vaikuttaa? Omistan 2suokkii ja shettiksen joten tulee yhtä suokkii ja shettistä välil liikuteltuu. Olen siis aika nuori mutta äiti ja mä ollaan funtsittu laihikselle ryhtymistä. P.P.S. Aiheuttaako tupakointi lihavoitumista? Entä kalja?
 
Taistelija89
Vielä lisäisin tuohon että olin kahden kamuni luona joista toinen on sellanen "luuranko" että ihan hirvittää kattookki. :x Painoin 84.5.kg kun menin sinne ja olin siellä 16.07.2004 ja tulin kotiin 18.07.2004 menin vaa'alle ja painoin 79.0kg! Sairasta ku niitten jääkapissaki on vaik kuinka paljon syötävää eikä edes syö kunnolla. :( No kirjoitelkaas kumpaaki viestiin! :D
 
jenni77
Paras keino saaha esim.vatsa-peppu-reisi linjalata pois höllyvää on ehottomasti KUNTOSALI!!!!Usko pois! + samalla jos vielä harrastaa muutakin liikuntaa kävely yms.. nopeuttaa läskin palamista, mutta paikoitellen muotoja voi muokata kuntos.lla.
Kunhan vaan löytää itelle sopivan salin jossa on mukava käyä ja kiva reenikaveri niin siihen jää koukkuun!
 
Biibi
Painoindeksisi on 28 ( http://www.sydanliitto.fi/terveys/paino/painoindeksi.html ), eli olet "lievästi lihava" (mitä se sitten tarkoittaneekaan). Kokeilemalla voit todeta, että normaalipainosi indeksillä mitattuna on noin 58-75 kg.

Painoindeksimäärityksellä on paljon kritisoijia mm. siksi, että ruumiinrakennetta se ei huomioi lainkaan. Sirorakenteisella ihmisellä, joka painaa painoindeksin mukaan sopivan paljon, saattaa olla aivan liian korkea (terveyssuositusten mukaan) rasvaprosentti, kun taas samanpituisella lihaksikkaalla rasvaa ei välttämättä ole edes tarpeeksi.

Muistelehan, paljonko painoit silloin, kun tunsit olosi tosi hyväksi ja olit tyytyväinen painoosi. Pyri sitten siihen painoon.

Ja jos olet jo nyt tyytyväinen itseesi, niin älä turhaan stressaa laihtumisesta!!!

 
Biibi
Ääh, sori, jos siis olet kovin nuori, niin et varmaan osaa muistella aikaa, jolloin painoit ns "sopivasti", kun pituus on muuttunut.

Kannattaa varmaan lainata kirjastosta joku järkevä suomalainen kirja tai surffata netissä fiksuja sivuja, niin johan löytyy materiaalia liikunnan vaikutuksista.
 

Yhteistyössä