Tyttö eli metsässä 9 päivää vedellä ja etanoilla!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mä luin iltasanomista ton jutun ja mun mielestä se vaikutti vähän hämärältä jutulta,lähimmälle ajotielle ois ollu 400m matka,ois ny luullu että sen ois vaikka mahallaan ryöminy.ja että se oli kuullu ku etsijät oli huutanu sen nimeä ja menny vierestä mutta ne ei ollu kuullu tytön huutoja.emmä tiiä jotenki hassu juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pyhäjärvellä kadonnut tyttö löytyi kylmettyneenä metsiköstä
Maanantaina 20. lokakuuta kotoaan Pyhäjärveltä kadonnut 19-vuotias tyttö on löydetty.
Minusta kyllä 19v on jo nainen tai nuori nainen. Mutta eipä juttu olisi ollenkaan niin raflaava&dramaattinen, jos uutisoitaisiin kadonneesta naisesta, joka löytyi metsästä.

vieras
Jotenkin hämärää, ettei etsintäpartiot ja helikopteritkaan olisi löytäneet ja ois pysynyt hengissä noilla vaatteilla ja eväillä. Jospa on kuitenkin ollut jossain muualla ja palautettu sinne, niin shokissa vielä ettei pysty kertomaan tai on joku syy minkä vuoksi ei voi kertoa missä on ollut tms.? Ihan hämärää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotenkin hämärää, ettei etsintäpartiot ja helikopteritkaan olisi löytäneet ja ois pysynyt hengissä noilla vaatteilla ja eväillä. Jospa on kuitenkin ollut jossain muualla ja palautettu sinne, niin shokissa vielä ettei pysty kertomaan tai on joku syy minkä vuoksi ei voi kertoa missä on ollut tms.? Ihan hämärää.
Tai sitten on ollut itse jossain vapaaehtoisesti. Ehkä hällä on tiukat vanhemmat, eivätkä hyväksy vaikka tiettyä miestä poikaystäväks, tyttö on karannut (hassua kyllä jos ei itse vois päättää menemisistään täysi-ikäisenä) hänen luo tai lähtenyt vaikka ryyppyreissulle ja esittänyt olleensa hädässä metsässä sitten jälkikäteen. Tuli vaan mieleen kun on ollut 'tälläytynyt' hameeseen.

Tämä on kyllä nyt ihan ihme juttu B) Ihan jo se eka uutinen kummastutti ja mietin että kaikki ei täsmää. Oikeasti, yli VIIKKO metsässä noin vähissä vaatteissa!!! Ja kaikki nuo muutkin seikat, niin ei ymmärrä..

Joko tässä on jotain takana tai sitten uutisointi mättää ja pahasti =)

Mäkin ihmettelin sitä, että kiipesi puuhun, mutta ei kyennyt edes ryömimään pois metsästä.
Ja apujoukkoen tullessa oli vitsiä heitellyt (lehdestä luin).

Outo juttu, jotain hämärää taustalla, jos puuhun pysty kiipeämään niin olisi päässyt jotenkin vaakatasossakin liikkumaan. Ja oli kuulemma koko ajan ollut samassa paikassa.
Syönyt etanoita ja juonut vettä kengästä, kovakuoriaisia oli kokeillut ravinnoksi, mutta ei ollut pitänyt niistä :headwall:

Maamikki
Sama täällä, en jotenkin voi uskoa tuota. Itsellä nyt jalka kipsissä ja tosiaankin olisin tuon matkan verran tasan päässy vaikka käsillä vetämällä kotia päin. Ja niin kylmiä öitä on ollut, että jäätyny se olisi kun ei voi liikkumallakaan tuottaa lämpöä jos kerta yhden kuusen alla istu koko 9pv. Jotain outoa.

Helekutti
Tuli mieleen että voihan olla joku aivoverenkiertohäiriö tms. Tulee niitä halvauksia nuorillekin, varsinkin nuorille naisille jotka aloittavat e-pillerit. Ei voi tietää kun ei kerrota.

Rukoilijasirkka
Miks heti pitää ajatella, et se tyttö ois tohon itse syyllinen?

AINA kun sattuu jotain, mikä on liian ikävää ollakseen totta, aletaan etsiä missä on syy ja usein halutaan ajatella, että syy oli sitten siinä, jolle sattui.

Mitäs sit ku teille sattuu?

Kaverilta murtui reisiluu ja polvi hajosi vaelluksella. Lähimmälle helikopterin laskeutumispaikalle oli 8km autolle 10km. Oli sitten kävellyt autolle. Onneks oli sauvat mukana niin helpotti kävelyä ja kaverit kantoi rinkan.

Eli en usko etteikö toikin tapaus olis noin lyhyen matkan vaikka ryöminy.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

AINA kun sattuu jotain, mikä on liian ikävää ollakseen totta, aletaan etsiä missä on syy ja usein halutaan ajatella, että syy oli sitten siinä, jolle sattui.

Miten sä asian sitten näet? Miksei ollut kyennyt vaikkapa ryömimään eteenpäin, jos kuitenkin puuhun kiipesi?

=???
Niin siis jos se tyttö on maannu samassa kohdassa, niinku tuolla luki et liikuntakyvyttömänä, niin miten ne omaiset kuuli ne avunhuudot vasta viikon päästä eikä heti sillon ekana päivänä jos se tyttö on kuitenkin koko ajan samassa kohdassa ollut?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja funtti:

Miten sä asian sitten näet? Miksei ollut kyennyt vaikkapa ryömimään eteenpäin, jos kuitenkin puuhun kiipesi?
En tiedä, mut jos sille sattu pahasti, niin ei mulla oo tarve arvostella sitä, miten se ei osannut ehkä toimia oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja funtti:

En tiedä, mut jos sille sattu pahasti, niin ei mulla oo tarve arvostella sitä, miten se ei osannut ehkä toimia oikein.
Ei arvostella tarvitsekaan, ihmetellä voi? Vai eikö sinusta jutussa ole mitään hämärää?

Voihan toi ihan tottakin olla. Serkkupoika kans aikoinaan vaelteli ja loukkasi kerran itsensä. Kännykkä oli onneksi mukana. Eikä häntä ollut helikopterillakaan helppo löytää kännykästä huolimatta. Tuollainen maasto on niin tiheää. Kertoili puhelimessa, että missä päin helikopteri nyt näkyy yms. ennen kuin löytyi.

LLL
Tässä on taatusti x-filesin Murderille ja Scallylle hommia. He selvittävät. Täällä joukko kanoja ei muuta tilannetta miksikään.
Mutta toisaalta, uteliaisuus on tervettä (missä meneekin sit raja )

Yhteistyössä