tyttö vai poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakenneultra rv 20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakenneultra rv 20

Vieras
Kuinka moni on ottanut/yrittänyt ottaa selville vaavin sukupuolen raskausaikana ja onko pitänyt paikkansa? Itselläni on ennestään kaksi poikaa, joista ultrassa sanottiin ""vikkelä kaveri"" ja ""jäntevän oloinen kaveri"" niistä päättelin itse, että poikia ovat, kuten olivatkin. Nyt kysyin ultrassa suoraan miltä näyttää ja lääkäri sanoi että: ""Minä veikkaisin poikaa, mutta ÄLÄ OSTA VIELÄ MITÄÄN!"" Eli onko veikatut sukupuolet pitäneet paikkansa teillä muilla?

Mä kysyin nyt ultrassa, että näkyykö sukupuoli ja lääkäri antoi tosi hauskan vastauksen. ""Jos on poika niin saattaa näkyä, tässä on peppu suoraan, eikä täällä näy mitään, jos ei näy mitään niin se on tyttö, tai voi olla poikakin""
Me ollaan ajateltu tyttöä, mutta sieltä tulee kuitenkin sellainen jäntevä poju, kun on niin kova potkimaan :9
Samapa tuo sininen ja punainen on kummatkin kivoja värejä!

Moi

tää on hauska aihe. eilen olin rakenneultrassa ja yritin kovasti kurkkia näkyiskö mitään pippeliin viittaavaa. sukupuolielimet kyllä erotin, mutta eikös ne voi olla aika samannäköiset tytöllä ja pojalla. mistä erottaa kumpi on ? mitä siellä sit oikein pitäis näkyä tytöllä/pojalla?

jo synnyttäneet, kertokaa myös toteutuiko ultran perusteella tehdyt arvaukset??

Esikoiselle rakenneultrassa sanoivat heti, että tyttö tulee ja tyttöhän sieltä tulikin.

Eilen kävimme rakenneultrassa (toista lasta odotamme) ja kysyimme taas sukupuolta. Lääkäri sanoi virne kasvoillaan, että: ""ei nää kumpi.."" Mieheni sanoi, kyllä, että näki ""pallit"", mutta minä en kyllä huomannut mitään ulokkeita.

Ei mitään hajua kumpi tulee, vaikka on toinen raskaus..

Meillä on kaksi tyttöä ja jotenkin oletin ennen rakenneultraa, että tämä kolmaskin on varmasti tyttö. Mutta lekuri sanoi, että poika tulee ja näytti meille pippelin ja kivespussit vaikken itse kyllä niitä nähnytkään. Lääkärille vielä sanoin, että eihän nämä ""ennusteet"" ole kuitenkaan 100% johon lääkäri vastasti ""jos ei ole poika, minun pitää harkita ammatin vaihtoa"". Siltikin minusta on hieman epäilyttävää ennustaa mitään joka ei kuitenkaan ole aivan varmaa. Näitä 100% ennusteita on lähipiirissä ollut ja ne ovat menneet aika hyvin metsään. Vielä reilu 5 viikkoa ja sitten nähdään...

Meillä sama kuin Veralla, esikoisesta näkyi selvästi että on tyttö ja niinhän se oli. Toisesta ei näkynyt kumpi on vaikka käytiin samalla gynellä. Nyt jännittää mutta eipä tuo haittaa muuten kuin etten tiedä minkä värisiä ensivaatteita varaan valmiiksi, ja voiko laittaa tyttömäisimmät vauvanvaatteet jo kierrätykseen. Vajaan 3 kk päästä sitten tiedetään, taitaa jäädä synnytykseen asti salaisuudeksi...

Meillä rakenneultrassa näkyi ikäänkuin pienet pallit ja lääkäri sanoi että näyttävät häpyhuulilta enemmän eli kun pippeliä ei näkynyt oli tulos: ei poikaan viittaavaa. Tästä kuukauden päästä kävimme 4 d:ssä jossa 100% tieto: selvä tyttö. Isäntä oli jo vähän elätellyt pallien toivossa mutta omaa harhakuvitelmaansa olivat sillä selvät ""huulet"" ne olivat. Eli oikeastaan ainoa varma merkki on se pippeli, mutta toiset erehtyvät luulemaan napanuoraa pippeliksi. Pari viikkoa pitäisi vielä malttaa jännittää mutta kyllä se se tyttö on tai sitten saa pojankoltiainen olla vaaleanpunaisissa tulevan vuoden! :)

Meillä rak.ultra 3d:llä rv 23+5 ja varma poika, pippeli näkyi, kivespussi näkyi ja toinen kiveskin laskeutunut. Kun kerran 3d:llä nähdään aivojen rakenteet, sydämen läpät ja munuaisaltaan pituuskin niin kyllä se sukupuolikin näkyy jos vauva vaan on hyvässä asennossa. Jos lääkäri sanoo ettei ole varma niin sitten toki eri juttu, voi olla että on just napanuora edessä tai vauvan käsi tms.

Pupu ja pikkumies rv34+6

Pientä vinkkiä voi etsiä sukupuolesta sydämen sykkeen perusteella - eli tytöillä keskimäärin luokkaa 160-170, pojilla taas alle 150. Nämä ovat yleistyksiä, mutta keskimäärin siis näin.

Paitsi että alkuneljänneksellä sykkeet voivat olla mitä tahansa sukupuolesta riippumatta. Jos on liikkeessä, niin pulssi on todennäköisesti yli 150 sekä tytöllä että pojalla.

Ei ole vielä syntynyt, mutta rakenneultrassa lääkäri sanoi että pojalta näyttäisi. Sitten vähän myöhemmin käytiin vielä 3D-ultrassa, jossa kysyttiin asiaa myös, ja Bruno sanoi,että poika, huutomerkin kera. Eli oli ihan varma asiasta.
Itse uskon asiaan nyt n.99%:sesti...

Meilläkin sykkeet ovat olleet koko ajan 150 tai yli ja poika on tuloillaan. Eli itse on todellakaan luottaisi sykkeisiin!!! Sydämensyke on niin yksilöllistä ja lyöntitiheys riippuu myös siitä jos vauva sattuu juuri liikkumaan enemmän tms.
Me käytiin rakenneultrassa vielä rv 33+2 ja aika selvästi pippeli ja pussit siellä näkyivät...

Yhteistyössä