"Tyttö- ja poikasykkeet"?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanhan kansan mukaan tytöillä korkeampi - pojilla noin alle 140, tytöillä yli sen. Mulla esikoisella oli aina 140 - 145, ja poika tuli. Nyt ollut päälle 150 ja tyttöä povailtiin ultrassakin. Ehkä siis jotain perää...
 
Eikös se ollut niin että tytöllä yli 140 ja pojalla alle. Tietty tohon sykkeeseen vaikuttaa vauvan vireystasokin. Mutta keskiarvo...

Muuten, minulla ainakin piti paikkansa. Molempia yksi. Nyt kolmas masussa mutta sen verran alussa ettei sykkeistä vielä osaa sanoa tarkemmin.
 
Kysyin neuvolassa että pitääkö paikkaansa noi sykejutut,niin täti sano että no älkää nyt alkako vielä seiniä maalaamaan,mut näiden perusteella olis poika tulossa. Ja poika tuli :)
 
Kiitos vaan kaikille vastauksista. :) Oltaisi kyllä rakenneultrassa saatu tietää sukupuoli ja näkyi kuulemma ihan selvästi, mutta ei haluttu... Hauskahan näitä on kuitenkin pohdiskella. Niin ja sykkeet oli tänään neuvolassa keskimäärin 150.
 

Yhteistyössä