Miten tehtiin tyttö??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaa kolmannen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluaa kolmannen

Vieras
Jos meinaa tyttölasta yrittää, niin mitenkäs se menikään...? Seksiä ennen ovulaatiota vai ovulaation aikaan? Ja minkäslainen ruokavalio oli optimaalisin?

Ja tätä ei nyt tarvitse kenenkään ottaa niin vakavasti. Loppupeleissä ihan yhtä tervetullut tyttö kuin poikakin, mutta näin 2 pojan jälkeen voisi "yrittää" sitä tyttöäkin.
 
yksi äiti totes, että tytöt on vahinkoja, pojat tekemällä tehtyjä ;)
No toimi ainakin meillä (ja oikeastaan tiedän näin 3 eri perheen kohdalla), esikoinen sai alkuunsa yhdestä kerrasta, poikaa "tehtiin" 8kk, jolloin laskettiin ja tikutettiin ovista ihan toden teolla :)

Tämä siis "ei niin tosissaan otettavaa" ;)

Ennen ovista niitä tyttöjä kait "tehdään" :) Tsemppiä yritykseen!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Silleen kuin kaikki sanoo, että tehdään poikia... B)

Ai, onko teillä kokemusta?

Poikien tekemisestä ei (tai no tämänhetkisestä en vielä tiiä, kumpaa on, onko mikään..), mutta meidän tyttö on tehty silleen kuin sanotaan, että tulee poikia (oviksen aikaa ja takaapäin :saint: ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kahdelle:
yksi äiti totes, että tytöt on vahinkoja, pojat tekemällä tehtyjä ;)
No toimi ainakin meillä (ja oikeastaan tiedän näin 3 eri perheen kohdalla), esikoinen sai alkuunsa yhdestä kerrasta, poikaa "tehtiin" 8kk, jolloin laskettiin ja tikutettiin ovista ihan toden teolla :)

Tämä siis "ei niin tosissaan otettavaa" ;)

Ennen ovista niitä tyttöjä kait "tehdään" :) Tsemppiä yritykseen!!

Meil oli just toisinpäin...:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jooko:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kahdelle:
yksi äiti totes, että tytöt on vahinkoja, pojat tekemällä tehtyjä ;)
No toimi ainakin meillä (ja oikeastaan tiedän näin 3 eri perheen kohdalla), esikoinen sai alkuunsa yhdestä kerrasta, poikaa "tehtiin" 8kk, jolloin laskettiin ja tikutettiin ovista ihan toden teolla :)

Tämä siis "ei niin tosissaan otettavaa" ;)

Ennen ovista niitä tyttöjä kait "tehdään" :) Tsemppiä yritykseen!!

Meil oli just toisinpäin...:D

:D Hehe
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistelisin jostain lukeneeni, että sperma pitää päästää sisään jos haluaa tytön ;) Korjatkoon joku jos ihan hakoteillä olen. Leikkimielellä tietenkin ;)
Minä päästin verhoon ja tyttöhän se sieltä sitten tuli! :) Näyttää kyllä naapurilta erehdyttävästi mutta seura tekee näköikseen! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kahdelle:
yksi äiti totes, että tytöt on vahinkoja, pojat tekemällä tehtyjä ;)
No toimi ainakin meillä (ja oikeastaan tiedän näin 3 eri perheen kohdalla), esikoinen sai alkuunsa yhdestä kerrasta, poikaa "tehtiin" 8kk, jolloin laskettiin ja tikutettiin ovista ihan toden teolla :)

Tämä siis "ei niin tosissaan otettavaa" ;)

Ennen ovista niitä tyttöjä kait "tehdään" :) Tsemppiä yritykseen!!

Meillä kaksi ekaa on poikia ja tekemällä tehtyjä useampi kierto kumpaakin. Tämä kolmas oli vähän niinkun yllätys: tärrpäsi heti pillereiten poisjätön jälkeen keskeytetystä, oviskin oli kp 46 :D No aika komiat pallit hällä pari viikkoa sitten ultrakuvassa näkyivät :D
 
Jos tytön haluaa niin seksiä vaan pari kolme kertaa viikossa ja jos poikia haluaa niin sit seksiä vaikka joka ilta.
kertoo vissiin jotain meidän seksielämästä kun on 5 poikaa ja 1 tyttö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistelisin jostain lukeneeni, että sperma pitää päästää sisään jos haluaa tytön ;) Korjatkoon joku jos ihan hakoteillä olen. Leikkimielellä tietenkin ;)
Minä päästin verhoon ja tyttöhän se sieltä sitten tuli! :) Näyttää kyllä naapurilta erehdyttävästi mutta seura tekee näköikseen! :)

:laugh:
 

Yhteistyössä