Tyttö 13v ja m36

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ymmärtänyt että he ovat trollien eliittiä. Silti en ole heihin törmännyt, vaikka aktiivisesti luenkin tätä. Kerran luin ketjua ”kysykää 13w tytöltä”, mutta aika tyhjä ketju oli. M36 en ole kuullutkaan. Voisiko joku selventää? Kiitos!
 

Yhteistyössä