V
vieras
Vieras
olenko siis rupsahtanut äiti/nainen?
Kyllä nauratti kun luin tuota rupsahtanut äiti vs. normaali nainen -ketjua. Siis jos käytät tuulipukua ja tennareita, et pidä itsestäsi huolta eikä sulla ole elämää? Näinhän siellä moni tuntui sanovan. WTF?
Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut meikeistä, vaatteista ja korkokenkiä en jalkoihini tälläisi suurin surminkaan, koska ne tuntuvat kertakaikkiaan inhottavilta. Silti mulla on oma elämä, käyn töissä, salilla, lenkkeilen jne. Todellakin pidän huolta itsestäni.
Kyllä tuntuu olevan kapea maailmankatsomus kovin monella. Mulle on ihan sama, vaikka muut tälläisi itsensä juhlakuntoon leikkikentälle/kauppaan mennessään, en heitä mitenkään pahalla silmällä katso. Mutta ilmeisesti he katsoo mua, olenhan "kauhtunut ja rupsahtanut, tuulipuvussa kulkeva äiti." Miksi näin?
Kyllä nauratti kun luin tuota rupsahtanut äiti vs. normaali nainen -ketjua. Siis jos käytät tuulipukua ja tennareita, et pidä itsestäsi huolta eikä sulla ole elämää? Näinhän siellä moni tuntui sanovan. WTF?
Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut meikeistä, vaatteista ja korkokenkiä en jalkoihini tälläisi suurin surminkaan, koska ne tuntuvat kertakaikkiaan inhottavilta. Silti mulla on oma elämä, käyn töissä, salilla, lenkkeilen jne. Todellakin pidän huolta itsestäni.
Kyllä tuntuu olevan kapea maailmankatsomus kovin monella. Mulle on ihan sama, vaikka muut tälläisi itsensä juhlakuntoon leikkikentälle/kauppaan mennessään, en heitä mitenkään pahalla silmällä katso. Mutta ilmeisesti he katsoo mua, olenhan "kauhtunut ja rupsahtanut, tuulipuvussa kulkeva äiti." Miksi näin?