Nimimerkille ""valerakas"":
Olet väärässä siinä, etten koskaan rakastanut poikaystävääni. Rakastin häntä todella, mutta tunteet kuoli vuosien aikana.. yllätys yllätys. No, itsepä häntä katselin niinkin kauan. Ja ehkäpä se oli noidankehä, se syöminen ja lihominen; hän haukkui ja minä söin suruuni lisää, jolloin hän haukkui lisää jne. Olimme täysin väärät ihmiset toisillemme.
Nykyinen mieheni on aivan ihana, ja toki hänessä on ärsyttäviä piirteitä, niinkuin meissä kaikissa! Ero onkin siinä, että hän kunnioittaa minua, ei halveksi, rakastaa ja pitää minua tärkeänä itselleen. Ne ärsyttävät piirteet hyväksyy kun perusasiat ovat kunnossa.
""Ja nyt kun asiaa miettii, tyttis onkin kyllä aika pässi! Kuten sairaanhoitajat ja lähihoitajat yleensä (no ei nyt saisi yleistää). ""
Tämä oli kai ap:n tekstiä...
Tästä lauseesta näkee, ettei hänkään kunnioita tyttöystäväänsä pätkääkään. Ehkä se kunnioitus katosi lihomisen myötä...?? LUE itse tuo edellinen kirjoituksesi läpi ja mieti, eikö todella mikään ole vikana teidän suhteessa?? Siis muu kuin se, että hän on mielestäsi ""sotanorsu""....
""On totta, että lihominen kertoo paljon muutakin hänestä kuin vain ulkonäön epämiellyttävyyden. ""
Tottakai, hyvänen aika. Hänhän vaikuttaa selvästi masentuneelta! Tyttöystäväsi reagoi syömällä pahaan oloon, lohduttaa itseään. Uskomatonta, etkö todella sitä huomaa? Ahmii, mikään ei huvita jne. Ilmeisesti hän ei luota sinuun, jotta uskaltaisi kertoa mikä vaivaa. Ja tosiasia on; hän ei tule laihtumaan niin kauan kun on sinun kanssasi.