Tyttäreni ihastui eilen tähän toppahaalariin ja tahtoo talveksi...mitäs tykkäät?

• Viestiketjun aloittaja haalaria etsimässä
  • Ensimmäinen viesti
Maamikki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Mulla on hintarajana toppuvuissa n. 80e, eli en ostaisi noin kallista. En raaski itsellenikään ostaa niin kallista takkia. Ostan aina alesta haalarit, niin 80 eurolla saa kyllä ihan kosteussuojatut ja saumat teipatut haalarit.
Näissä ns. merkkihaalareissa on se hyvä puoli että niiden hinnasta saa ainakin puolet takaisin kun myy seuraavana vuonna eteenpäin.
Joo, niin varmasti on. Mutta aika hyvin saa kyllä esim. Remunkin haalarista, joita saa tolla 80 eurolla.

jensku
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No jos suoraa mielipidettä kysytään, niin musta aika hirveän näköinen.
Mutta jos tuo olis se haalari johon oma tyttöni ihastuisi niin kyllä mä sen sitten ostaisin jos muuten on tarpeet täyttävä :heart:
Juurikin tätä mieltä minäkin :)
Lykkyä tykö. Ennenkuin huomaattekaan niin lapsenne haluaa pukeutua vaan burberryyn ja lacosteen. Kyllä mäkin otan lapseni toiveet huomioon, mutta jos on mielestäni ruma haalari ja vielä aivan liian kallis, niin kyllä me etsitään joku toinen, tehdään jonkin sortin kompromisseja. Mun mielestä on hyvä että lapsi oppii ettei aina voi saada mitä haluaa ja oppii kompromisseihin.

Lähinnä tarkoitin, että jos lapset ihastuu johonkin tiettyyn vaatteeseen, esim just talvihaalariin, joka periaatteessa on just hyvä (vaikka itse en väristä tms niin pitäisikään ) niin totta kai sen voisin ostaa, jos maksaa sen verran kun olisin valmis laittamaan esim just sen talven haalariin.
Mikä tässä nyt on niin outoa? Missä kohti sanoin että olen valmis maksamaan mitä tahansa mistä tahansa kunhan lapsi tykkää, tai että meillä lapset päättää ja tulee aina päättämään, mitä päällensä laittaa?

No kait tässä on taas joku sellainen takana jotta jos meillä ei ole varaa ostaa tuollaista tai jos me emme pidä tuon hintaista pukua tarpeellisensa niin sitä eivät saa sitten muutkaan ostaa vaan pitää ostaa sieltä mistä mekin ostamme.
Ja varsinkaan lapsi ei saa ikinä sanoa mitä haluaisi päällensä laittaa tai jos sanoo niin sitä ei kyllä kuunnella.

vieras
En ihan ymmärrä mikä tuossa haalarissa viehättää. Itse en ikipäivänä ostaisi lapselleni tuollaista, kallis ja aika ruma.
Lapsen silmin tosin, tuossa voi olla viehätystä, sateenkaarenvärejä jne.

eee
Ihan kiva mutta en ikinä laittais lapsen haalariin(saati omiinkaan vaatteisiin) 150e!!! Sitten maristaan et lapsi oli "pakko" panna hoitoon ja ite mennä töihin. Juu niin varmaan. Kyllä rahaa olis jos kattoo paljonko ja mihin panee.

Minusta todella ruma ja hirvittävän hintainen.
Me ollaan oltu Lassiet päällä esikoisen syntymästä asti ja selvitty vähemmillä kustannuksilla. Jälleenmyyntiä ei ole tarvinnut miettiä, kun jäävät sit aina nuoremmille jos ovat vielä käyttökelpoisia.

Henk.koht en tykkää, värit on ihan kiva juttu mutta ei niitä kaikkia tarvitse leväyttää samaan vaatekappaleeseen.. (enkä mahda mitään että molokids vaatemerkkinä vetää suupieltä vinoon...) Meillä mietitään ensin millaista vaatetta/pukua tarvitaan, sitten etsitään kaupasta sopivaa kokoa ja hintaluokkaa ja lapset saa sitten siinä vaiheessa sanoa mielipiteensä parista vaihtoehdosta. Jos lapset saisivat vapaasti katsella kaupat ja netin läpi ja ilmoittaa että tahdon tuon ja tuon ja sitten myös saisivat haluamansa niin olisi julmasti vaatetta jota ei loppujen lopuksi pidetä -ja tili tyhjänä...

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No jos suoraa mielipidettä kysytään, niin musta aika hirveän näköinen.
Mutta jos tuo olis se haalari johon oma tyttöni ihastuisi niin kyllä mä sen sitten ostaisin jos muuten on tarpeet täyttävä :heart:
Juurikin tätä mieltä minäkin :)
Lykkyä tykö. Ennenkuin huomaattekaan niin lapsenne haluaa pukeutua vaan burberryyn ja lacosteen. Kyllä mäkin otan lapseni toiveet huomioon, mutta jos on mielestäni ruma haalari ja vielä aivan liian kallis, niin kyllä me etsitään joku toinen, tehdään jonkin sortin kompromisseja. Mun mielestä on hyvä että lapsi oppii ettei aina voi saada mitä haluaa ja oppii kompromisseihin.

Lähinnä tarkoitin, että jos lapset ihastuu johonkin tiettyyn vaatteeseen, esim just talvihaalariin, joka periaatteessa on just hyvä (vaikka itse en väristä tms niin pitäisikään ) niin totta kai sen voisin ostaa, jos maksaa sen verran kun olisin valmis laittamaan esim just sen talven haalariin.
Mikä tässä nyt on niin outoa? Missä kohti sanoin että olen valmis maksamaan mitä tahansa mistä tahansa kunhan lapsi tykkää, tai että meillä lapset päättää ja tulee aina päättämään, mitä päällensä laittaa?

No kait tässä on taas joku sellainen takana jotta jos meillä ei ole varaa ostaa tuollaista tai jos me emme pidä tuon hintaista pukua tarpeellisensa niin sitä eivät saa sitten muutkaan ostaa vaan pitää ostaa sieltä mistä mekin ostamme.
Ja varsinkaan lapsi ei saa ikinä sanoa mitä haluaisi päällensä laittaa tai jos sanoo niin sitä ei kyllä kuunnella.
Niinpä!
Ihan uskomatonta, taas vaihteeksi :kieh:

vieras
Erittäin laadukas haalari. Parempi mielestäni kuin reimatec. Meillä tuo sama haalari sinisenä. Hankittu viime talveksi. Ainoa ongelma tahtoi olla, että tuo haalari on todella lämmin ja viime talvi oli niin leuto täällä etelässä, että hikipäässä oli lapsi. Siinä mielessä huono. Onneksi mahtuu vielä ja toivotaan, että tulee kunnon talvi.

vieras
Erittäin laadukas haalari. Parempi mielestäni kuin reimatec. Meillä tuo sama haalari sinisenä. Hankittu viime talveksi. Ainoa ongelma tahtoi olla, että tuo haalari on todella lämmin ja viime talvi oli niin leuto täällä etelässä, että hikipäässä oli lapsi. Siinä mielessä huono. Onneksi mahtuu vielä ja toivotaan, että tulee kunnon talvi.
Hengittävyysominaisuudet ei taida olla kohdallaan jos lapsi on märkä kuin muovipussiin puettuna :/?

vieras
Hengittävyysominaisuudet ei taida olla kohdallaan jos lapsi on märkä kuin muovipussiin puettuna :/?
En usko, että kyse on hengittävyydestä. Puku on mielestäni tarkoitettu kunnon talviolosuhteisiin eikä viime talviseen plussa vesikeliin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kivan pirteä =)
En ole ollenkaan tajunnut (näin tuoreena äitinä ), että talvihaalarit ovat noin järkyttävän hintaisia :eek:
No ei ne olekkaan. Tavikset käyttää sellasia, jotka maksaa 50 euroa.
Ja joo, mä en käyttäis tuota, jos saisin tuommoisen. Tai kyllä se tossa pihalla menis, mutta on liian räikeä mun silmään.
Perushaalarit on sen 50 e. Kaikki, jotka on oikeasti vedenpitäviä (vesipilari yli 4000 mm) ja joissa on kunnollinen vuori ja toppaukset maksaa sen 100-150 e.

Yhteistyössä