Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No jos suoraa mielipidettä kysytään, niin musta aika hirveän näköinen.
Mutta jos tuo olis se haalari johon oma tyttöni ihastuisi niin kyllä mä sen sitten ostaisin jos muuten on tarpeet täyttävä :heart:
Juurikin tätä mieltä minäkin
Lykkyä tykö. Ennenkuin huomaattekaan niin lapsenne haluaa pukeutua vaan burberryyn ja lacosteen. Kyllä mäkin otan lapseni toiveet huomioon, mutta jos on mielestäni ruma haalari ja vielä aivan liian kallis, niin kyllä me etsitään joku toinen, tehdään jonkin sortin kompromisseja. Mun mielestä on hyvä että lapsi oppii ettei aina voi saada mitä haluaa ja oppii kompromisseihin.
Lähinnä tarkoitin, että jos lapset ihastuu johonkin tiettyyn vaatteeseen, esim just talvihaalariin, joka periaatteessa on just hyvä (vaikka itse en väristä tms niin pitäisikään ) niin totta kai sen voisin ostaa, jos maksaa sen verran kun olisin valmis laittamaan esim just sen talven haalariin.
Mikä tässä nyt on niin outoa? Missä kohti sanoin että olen valmis maksamaan mitä tahansa mistä tahansa kunhan lapsi tykkää, tai että meillä lapset päättää ja tulee aina päättämään, mitä päällensä laittaa?