Juurikin tätä mieltä minäkinAlkuperäinen kirjoittaja Luksusta:No jos suoraa mielipidettä kysytään, niin musta aika hirveän näköinen.
Mutta jos tuo olis se haalari johon oma tyttöni ihastuisi niin kyllä mä sen sitten ostaisin jos muuten on tarpeet täyttävä :heart:
Lykkyä tykö. Ennenkuin huomaattekaan niin lapsenne haluaa pukeutua vaan burberryyn ja lacosteen. Kyllä mäkin otan lapseni toiveet huomioon, mutta jos on mielestäni ruma haalari ja vielä aivan liian kallis, niin kyllä me etsitään joku toinen, tehdään jonkin sortin kompromisseja. Mun mielestä on hyvä että lapsi oppii ettei aina voi saada mitä haluaa ja oppii kompromisseihin.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Juurikin tätä mieltä minäkinAlkuperäinen kirjoittaja Luksusta:No jos suoraa mielipidettä kysytään, niin musta aika hirveän näköinen.
Mutta jos tuo olis se haalari johon oma tyttöni ihastuisi niin kyllä mä sen sitten ostaisin jos muuten on tarpeet täyttävä :heart:
No, tulet huomaamaan että 6-vuotiaana hän mitä todennäköisimmin jo ilmaisee tahtonsa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanko oikeesti lapset teillä päättää minkälainen haalari ostetaan?? En mä kyllä 2veeltä vielä hirveesti kysele, että mikä kuosi neidin silmää miellyttää!!
No mitä pahaa siinä on jos lapsi saa valita vaatteitaan ? Niin kauan kuin vanhemmilla on varaa kustantaa niin miten se voi ketään haitata ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanko oikeesti lapset teillä päättää minkälainen haalari ostetaan?? En mä kyllä 2veeltä vielä hirveesti kysele, että mikä kuosi neidin silmää miellyttää!!
minusta tuo puku on aivan kamala, varmaan yksi kamalimmista mitä olen nähnyt. ikinä en ikinä maksaisi tuosta nuin paljoa!Alkuperäinen kirjoittaja haalaria etsimässä:http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=947
Onko vähän liian räikeä? Tuossa sanotaan että pitää kosteutta mutta onkohan ihan tecin tasoa...onko kokemuksia merkistä?
Näissä ns. merkkihaalareissa on se hyvä puoli että niiden hinnasta saa ainakin puolet takaisin kun myy seuraavana vuonna eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Mulla on hintarajana toppuvuissa n. 80e, eli en ostaisi noin kallista. En raaski itsellenikään ostaa niin kallista takkia. Ostan aina alesta haalarit, niin 80 eurolla saa kyllä ihan kosteussuojatut ja saumat teipatut haalarit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lykkyä tykö. Ennenkuin huomaattekaan niin lapsenne haluaa pukeutua vaan burberryyn ja lacosteen. Kyllä mäkin otan lapseni toiveet huomioon, mutta jos on mielestäni ruma haalari ja vielä aivan liian kallis, niin kyllä me etsitään joku toinen, tehdään jonkin sortin kompromisseja. Mun mielestä on hyvä että lapsi oppii ettei aina voi saada mitä haluaa ja oppii kompromisseihin.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Juurikin tätä mieltä minäkinAlkuperäinen kirjoittaja Luksusta:No jos suoraa mielipidettä kysytään, niin musta aika hirveän näköinen.
mihin väriin päädyit?Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä tykkään, ja melkein tilasin tuon meidän pojalle, mutta päädyin kuitenkin toiseen väriin samasta merkistä