Tyttäreni ihastui eilen tähän toppahaalariin ja tahtoo talveksi...mitäs tykkäät?

• Viestiketjun aloittaja haalaria etsimässä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No jos suoraa mielipidettä kysytään, niin musta aika hirveän näköinen.
Mutta jos tuo olis se haalari johon oma tyttöni ihastuisi niin kyllä mä sen sitten ostaisin jos muuten on tarpeet täyttävä :heart:
Juurikin tätä mieltä minäkin :)
Lykkyä tykö. Ennenkuin huomaattekaan niin lapsenne haluaa pukeutua vaan burberryyn ja lacosteen. Kyllä mäkin otan lapseni toiveet huomioon, mutta jos on mielestäni ruma haalari ja vielä aivan liian kallis, niin kyllä me etsitään joku toinen, tehdään jonkin sortin kompromisseja. Mun mielestä on hyvä että lapsi oppii ettei aina voi saada mitä haluaa ja oppii kompromisseihin.

Siis kivan pirteä! Katselin tuota jossain itsekin, mutta ei meille, olen hiukan hillitympien värien kannattaja. Kaverilla ollut tuon merkin haalari mukelollaan ja hyvä se tuntu olevan ja leikit kestävä. Tosin viime talvi nyt oli mitä oli täällä etelässä..
Ja mitä hintaan tulee, hyvät maksaa tuon, joten itse en sitä pitänyt pahana. Tuota muuten saa ihan yksivärisenäkin, siis saman merkin samaa haalaria.

ei vaan meidän lapsi ikinä saa tahtoaan läpi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanko oikeesti lapset teillä päättää minkälainen haalari ostetaan?? En mä kyllä 2veeltä vielä hirveesti kysele, että mikä kuosi neidin silmää miellyttää!!
No, tulet huomaamaan että 6-vuotiaana hän mitä todennäköisimmin jo ilmaisee tahtonsa...

Ihana se on :) Itse tosin saattasin kyllästyä... ostaisin varmaan takkina ja yksiväriset housut. Tosin näin eilen Legon ihanan haalarin myös :D Jossa tosi räikeet värit. Olisin varmaa harkinnu mutta koot loppui 98cm

jensku
Ihanko oikeesti lapset teillä päättää minkälainen haalari ostetaan?? En mä kyllä 2veeltä vielä hirveesti kysele, että mikä kuosi neidin silmää miellyttää!!
No mitä pahaa siinä on jos lapsi saa valita vaatteitaan ? Niin kauan kuin vanhemmilla on varaa kustantaa niin miten se voi ketään haitata ?
Ja tuskin ap:n lapsi saa kaikkea haluamaansa joten vaatteet taitaa olla aika pieni paha.

Maamikki
Mulla on hintarajana toppuvuissa n. 80e, eli en ostaisi noin kallista. En raaski itsellenikään ostaa niin kallista takkia. Ostan aina alesta haalarit, niin 80 eurolla saa kyllä ihan kosteussuojatut ja saumat teipatut haalarit.

mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja haalaria etsimässä:
http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=947

Onko vähän liian räikeä? Tuossa sanotaan että pitää kosteutta mutta onkohan ihan tecin tasoa...onko kokemuksia merkistä?
minusta tuo puku on aivan kamala, varmaan yksi kamalimmista mitä olen nähnyt. ikinä en ikinä maksaisi tuosta nuin paljoa!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Mulla on hintarajana toppuvuissa n. 80e, eli en ostaisi noin kallista. En raaski itsellenikään ostaa niin kallista takkia. Ostan aina alesta haalarit, niin 80 eurolla saa kyllä ihan kosteussuojatut ja saumat teipatut haalarit.
Näissä ns. merkkihaalareissa on se hyvä puoli että niiden hinnasta saa ainakin puolet takaisin kun myy seuraavana vuonna eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No jos suoraa mielipidettä kysytään, niin musta aika hirveän näköinen.
Mutta jos tuo olis se haalari johon oma tyttöni ihastuisi niin kyllä mä sen sitten ostaisin jos muuten on tarpeet täyttävä :heart:
Juurikin tätä mieltä minäkin :)
Lykkyä tykö. Ennenkuin huomaattekaan niin lapsenne haluaa pukeutua vaan burberryyn ja lacosteen. Kyllä mäkin otan lapseni toiveet huomioon, mutta jos on mielestäni ruma haalari ja vielä aivan liian kallis, niin kyllä me etsitään joku toinen, tehdään jonkin sortin kompromisseja. Mun mielestä on hyvä että lapsi oppii ettei aina voi saada mitä haluaa ja oppii kompromisseihin.

Lähinnä tarkoitin, että jos lapset ihastuu johonkin tiettyyn vaatteeseen, esim just talvihaalariin, joka periaatteessa on just hyvä (vaikka itse en väristä tms niin pitäisikään ) niin totta kai sen voisin ostaa, jos maksaa sen verran kun olisin valmis laittamaan esim just sen talven haalariin.
Mikä tässä nyt on niin outoa? Missä kohti sanoin että olen valmis maksamaan mitä tahansa mistä tahansa kunhan lapsi tykkää, tai että meillä lapset päättää ja tulee aina päättämään, mitä päällensä laittaa?

Yhteistyössä