Tytsi-89:stä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huom

Vieras
Muistaako kukaan kun joitain kuukausia sitten joku täällä kertoili satuja siitä että odottaa lasta vanhemmalle miehelle ja siinä oli kaikenlaista juttua mukana?
Eikö se ollut tytsi-89 joka näitä silloin kehitteli? Enhän muista väärin?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 15:41 huom kirjoitti:
Muistaako kukaan kun joitain kuukausia sitten joku täällä kertoili satuja siitä että odottaa lasta vanhemmalle miehelle ja siinä oli kaikenlaista juttua mukana?

Eikös se ollut joku MiraBella90 tai joku vastaava 90-vuonna syntynyt, jolla kuulemma oli jo yks laps ja kaksosia odotti tai toisinpäin rikkaalle vanhemmalle miehelle..?

\
Mistä sä päättelit sen olleen tytsi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 15:46 Minä Äiti kirjoitti:
Hei antakaa jo tytsin olla rauhassa :/ Minua ihan säälittää tyttörukka ku te akat nokitatte sitä kilpaa \|O

Ei se minunkaan mielestäni ole ketään kohtaan kovin nättiä hyökätä vain iän takia, mutta täälläkin pystyy paljolti vaikuttamaan itse omalla kirjoitustyylillään siihen, että miten suhun suhtaudutaan. Ehkä kannattaisi kirjoittaa vähän vähemmän provosoivasti, kun kerran kehuja haluaa. Mulla ei oo täällä mitään ketään vastaan henkilökohtaisesti, mutta eikö täällä ole tarkoituskin keskustella? Silloin yleensä vastataan toisen kirjoitukseen omalla kirjoituksella.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 15:53 Arkadian Ulla kirjoitti:
\
Hyvä muisti ja muistan kyllä nimimerkin, harmaana silloin kirjoitti samalla nikillä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 15:55 huom kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 15:53 Arkadian Ulla kirjoitti:
\
Hyvä muisti ja muistan kyllä nimimerkin, harmaana silloin kirjoitti samalla nikillä.
Ai, no kyllä tuo ainakin mitä mä muistelen, oli kyllä joku ihan muu nikki.

Helppohan se on tarkistaa!
Laajennettu haku>hae kirjoittajalla>kokoajalta. Sieltä löytyy kaikki tytsin kirjoitukset.
Mutta en usko, että on tytsi89, tai sitten on joku harmaana provoillut toisen nimiin.
Tytsi kirjoittaa aina nin järkeviä, miksi olisi pilannut maineensa provoilemalla? En usko.

AIKUISET IHMISET, ANTAKAA NYT HERRANJESTA JO LAPSEN OLLA!!!

JÄRKYTTÄVÄÄ KÄYTÖSTÄ _AIKUISILTA_ IHMISILTÄ! TUOLLAISTAKO ESIMERKKIÄ OMILLE PENNUILLENNE NÄYTÄTTE?

EIPÄ OLE IHME ETTÄ KOULUKIUSAAJIA ON NIIN PALJON, TEHÄN OLETTE VIELÄ PAHEMPIA

HÄVETTÄÄ TEIDÄN PUOLESTA!

Onpahan taas tikusta asiaa.. ihme fiksaatio jollakulla nyt tuosta tytsistä. Jos te nyt meinaatte että hän hakee vaan huomiota niin tehän annette sitä nyt ihan kassikaupalla!

Yhteistyössä