S
Suzyanne
Vieras
No mulle selvisi vähän aikaa sitten että poikani nimi tarkoittaa yhtä härskiä juttua englanniksi, ei kirjoitusasu mutta se miten se lausutaan. Eikä kyllä hetkauta pätkääkään. Kyllä on harvinaisen tyhmä ihminen joka toisen nimelle nauraa. En kyllä usko että kaikille Taunoille, Urpoille, Jormille ja Yrjöille repeillään.