Ei ne muutkaan vanhemmat ajatelleet mutta yritä edes. On mitä todennäköisintä että tällä vuosituhannella syntynyt lapsi tulee jo elämässä pärjääkseen toimimaan kansainvälisissä ympäristöissä joko fyysisesti tai vähintäänkin virtuaalisesti. Nimellä on erittäin suuri merkitys silloin kun ollaan ihmisten kanssa tekemisissä kansainvälisesti ja vaikka se ei periaatteessa ratkaise mitään niin se kuitenkin vaikuttaa. Jos vain mitenkään voit ainakaan olla lyömättä kapuloita tarkoituksella rattaisiin niin älä anna lapselle nimeä joka suuressa osassa englannin kieltä natiivisti puhuvaa maailmaa tarkoittaa jotain hassua. Älä tee sitä, ihan vaan lapsesi vuoksi. Maailma on muuttunut paljon siitä kun sinä olit pieni, todella paljon. Ja jos sinulla ei ole kansainvälistä kokemusta niin et voi ehkä ymmärtää mutta yritä edes.
Mitenkään kyseistä nimeä halveksumatta, sinänsä suomalaisena nimenä ihan nätti.