Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
MÄ olen nyt kyllä vissiin vähän idiootti mutta miten joku voi sekoittaa astman jossa on hengenahdistusta ym. oireita ja refluksin joka mun käsittääkseni on takaisinvirtausta?
Hmmm, ylläoleva kirjoitti että oireet on samanlaisia, mitkä oireet refluksissa sitten on? Kokemusta on astmasta.
No meillä poika yski niin kauan että oksensi, tätä tapahtui 1-4 krt/päivä. Hengenahdistusta ei ollu. Lastenlääkäri epäili refluksia koska lapsi myös helposti yökkäsi/oksensi syödessään. astmalääkäri epäili astmaa. Refluksia ei ollut, mutta Astmalääke lopetti oireet viikossa. Oireet oli siis kestäny n.2,5 vuotta, lapsi oli 3v.