Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä näkisin asian niin, että sun täytyy nyt
- tehdä hoitajille todella (meinasin kirjoittaa että helvetin, mutta se on ruma sana :saint: ) selväksi että näin tapahtuu ja sitä ei voi hyväksyä: heidän täytyy tarkkailla tilannetta, jos ja kun on tiedossa että yksi/jotkut tytöt teidän tyttöä kiusaa
- sekä opettaa lapsellesi itsetuntoa: olen tärkeä, olen arvokas, minulla on oikeus leikkiä tässä, jos sanot minua tyhmäksi niin huudan että en ole tyhmä, jos kiusaat niin puolustaudun ja kerron heti aikuiselle
Siis tuo nykytilannehan on ihan perseestä. Ja hoitajien/lto:n toiminta kuulostaa suorastaan naurettavalta: jopa minä tajuan että ei tilanteita noin hoideta, että kiskaistaan jostain jonosta tää Viivi ja todetaan että se on nyt Liisan bestis, ja annetaan kiusaamisen jatkua.
Jos lapsia on vain 16 ja aikuisia 4, niin tottakai he ehtivät vahtia. Kun tietävät, että tällaisessa asiassa on ongelma, niin sitten ainakin pitäisi vahtia.
No mä yritän tehdä sen helvetin selväksi
Tyttö tietää, että ketään ei saa kiusata ja kaikkien pitää päästä leikkiin mukaan yms.. ja on kuulemma sanonutkin hoitajille.. tästä mä en voi tietää varmuutta kun tyttö väittää satavarmasti sanoneensa ja hoitajat ei ole kuullu.. ja tossa ryhmässä suurin osa on erityislapsia, jotka vaatii erityistä huomiota.. siksi tyttö jää vähemmälle huomiolle kun on aina kiltisti..